امنيت جامعه ثمره تربیت اسلامی و جانفشانی شهداست
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور، وجود امنيت در جامعه را ثمره تربیت اسلامی و جانفشانی شهدا دانست.
، حجت الاسلام والمسلمین “سید علیرضا ادیانی” در مراسم یادواره شهدا شهرستان سیمرغ، شهادت مظلومانه شهید مدافع وطن سرهنگ دوم “علی رنجبری” از پرسنل زحمت کش استان فارس را به محضر آقا امام زمان( عج) و نایب برحقش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و سبزپوشان خدوم انتظامی تبریک و تسلیت گفت.
وی افزود: شهادت این نیروی فداکار در دفاع از حریم امنیت جامعه، سبب تاثر و اندوه دل ها و جان های ملت شریف ایران شد و بر همگان وظیفه است با شناسایی علل و عوامل ایجاد کننده چنین حوادثی و برخورد قاطع  بازوی توانمند قانون در جلوگیری از تکرار چنین حوادثی باشند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی ، امنیت موجود را ثمره تربیت اسلامی شهدا دانست و تصریح کرد: صبر و استقامت خانواده شهدا ستودنی است و رسیدن به اهداف متعالی نظام اسلامی را ثمره جانفشانی های شهدا برشمرد.
حجت الاسلام والمسلمین ادیانی شهادت را فتح قله معنویت و نقطه اوج تقرب به درگاه الهی عنوان کرد و از توجه و تلاش خانواده شهدا در اعتلای فرهنگ شهادت قدردانی کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در پایان به نقش خانواده های معظم شهدا در اعتلاي اسلام اشاره كرد و پدران و مادران شهدا را اسوه صبر و ايستادگي خواند و با اشاره به ایثارگری و رشادت شهدا در عزت و افتخار آفريني براي ایران اسلامی، امنیت موجود در کشور را حاصل تربیت اسلامی شهدا و خون بر زمين ريخته آنان، دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *