62 فقره سرقت از ویلا و منازل شهروندان در “محمود آباد

گروه استان ها – مازندران – فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سرقت منزل و ویلاهای خالی از سکنه با 62 فقره سرقت در شهرستان “محمود آباد” خبر داد.

سردار”سید محمود میرفیضی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و ویلاهای خالی از سکنه در شهرستان محمودآباد موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی محمود آباد با تشکیل تیم های اطلاعاتی و پشتیبانی کارشناسان اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی استان، اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

سردار میرفیضی، خاطر نشان کرد: پس از شناسایی سارقان، کارآگاهان با هماهنگی های قضائی، این افراد را که با تشکیل باندی 3 نفره اقدام به سرقت لوازم برقی از جمله کولر گازی از منازل و ویلاهای خالی از سکنه در آن شهرستان می کردند در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان، اظهار داشت: این افراد با اعتراف به 62 فقره سرقت منزل و ویلاهای خالی از سکنه در روستاها و مناطق تفریحی شهرستان محمودآباد، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران از مالکان منازل و ویلاهایی که معمولا برای مدتی طولانی اماکن آنها خالی از سکنه است، خواست: ضمن نصب حفاظ مقاوم بر روي ديوارها و پنجره‌ها آن را به قفل های مطمئن و شب بند مجهز کرده و حتی المقدور از همسايگان و اقوام مورد اطمينان برای مراقبت از منزلشان کمک بگیرند.#

دستگیری سارق اموال داخل خودرو با 24 فقره سرقت

گروه استان ها- مازندران- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق اموال داخل خودرو با 24 فقره سرقت در شهرستان محمودآباد، خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز، سرهنگ”حسن مفخمی شهرستانی” درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو در “محمود آباد”، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: از آنجایی که برابر بررسی های به عمل آمده این سرقت ها توسط سرنشین یک دستگاه خودروی سواری “تیوولی” انجام شده بود، ماموران اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.

سرهنگ مفخمی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر حین تردد در یکی از خیابان های آن شهرستان توسط ماموران متوقف و سرنشین آن دستگیر شد.

وی در ادامه، اظهار داشت: متهم که اهل تهران و دارای سوابق کيفري متعدد از جمله سرقت، کلاهبرداري، ضرب و جرح و تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز بوده است در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 24 فقره سرقت اموال داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

مفخمی شهرستانی از معرفی سارق به مرجع قضائی خبر داد و گفت: رعایت هشدارهای انتظامی و استفاده از ابزارهای ایمنی نظیر دزدگیر و حفاظ مناسب از مهمترین راهکارهای پیشگیری از سرقت به شمار می روند.

وی با اشاره به نقش مشارکت های مردمی در حفظ و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه اذعان داشت: تعامل و مشارکت مردم و سایر نهادهای اثر گذار با نیروی انتظامی در کاهش آسیب های اجتماعی منجر به ارتقاء احساس امنیت، افزايش قابليت پاسخگويي پلیس و استقرار نظم، امنيت و آرامش در جامعه خواهد بود.#

دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره در بابل

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره و قطعات خودرو با 7 فقره سرقت در این شهرستان، خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز، سرهنگ” سید محسن جعفری” در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره در سطح شهرستان ، موضع در دستور کارماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، تیمی متشکل از پلیس آگاهی و ماموران پاسگاه انتظامی حیدرکلا، با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی کردند .

سرهنگ جعفری، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 7 فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کرد.

سید محسن جعفری در ادامه افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، در خاتمه با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی، هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و افرادی که بی جهت در محدوده زندگی آنان پرسه می زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *