هراز نیوز : سید جلیل مرتضوی امام جمعه آمل در نشست روشنگری  بسیجیان حوزه امام علی تصریح کرد : امنیت و آرامش کشور مدیون فداکاری و رشادت های شهدای عزیز به ویژه شهدا و ایثار گران  مدافعان حرم است.
مرتضوی  در جمع بسیحیان  حوزه مقاومت امام علی که درراستای برنامه سازمانی بسیج در بقعه ناصرالحق جمع شده بودند اظهار کرد :. مدافعان حرم با فدا کردن جان خود امنیت و ارامش کشور مان را بیمه کرده اند و خوشا به حال شما بسیجیان که لباس مقدس امنیت و پایداری را به تن دارید و این میسر نمی شود مگر با داشتن ایمان قوی و دوری از هوای نفس و توکل بر خداوند متعال.

این مسوول با ذکر خاطرات رشادت فرماندهان دفاع مقدس و مدافعان حرم رمز پیروزی سپاه اسلام را ایمان به خدای متعال دانست و گفت : اگر امروز با افتخار موشک نقطه زن نیروهای مسلح می تواند از خاک ما شلیک شود و مواضع تروریستها را به طور دقیق هدف قرار دهد افتخار بزرگی است که با ایمان به خدا به دست آمده  است ، رزمندگان ما در دفاع مقدس در برابر صدام از کمترین امکانات برخوردار بودند ولی با ایمان به خدا به پیروزی رسیدند .

امام جمعه آمل با اشاره به بازگشت پیکر سردار علی اکبر آویش و استقبال مردم در مراسم این شهید تصریح کرد : متاسفانه این سردار شهید از شهدای مظلوم این شهر است که درباره رشادتها و شخصیت برجسته  او کمتر گفته شده است و حتی فرمانده لشکر 25 کربلا نیز حق مطلب را درباره این شهید به درستی ادا نکرد .

مرتضوی با ذکر رشادت هایی از شهیدان مدافع حرم  چون شهید حیدری و شهید  نعیمایی در سوریه تصریح کرد : اینها  رشادت هایی را از خود به یاد گار گذاشته اند که در تاریخ ماندگار است و افرین بر این چنین فرزندان با ایمان و رزمنده به خودتان ببالید و بر خودتان افتخار بکنید.

وی با طرح این سوال که شهدایی مثل رضا حاجی زاده ما چگونه توانستند دو تافرزند عزیز خود را همراه همسر رها کنند تا حرم آل الله تنها نماند تصریح کرد : اینها نه برای پول رفتند که هیچ پولی را نمی توان با جان معاوضه کرد که ایمان راسخ شان موجب این رشادت ها شده است .

امام جمعه آمل با مخاطب قرار دادن جمعیت نوجوان اجتماع بسیجیان حوزه امام علی تصریح کرد : هم  سن و سالهای شما بدون کمترین امکانات نظامی و با کمترین تجربه نظامی در دوران دفاع مقدس جلو دنیا ایستادند ، امروز شما فرماندهی دارید که تخصص های لازم را در زمینه جنگی دارد آموزش های لازم را دیده است و در صورت نیاز امکانات لازم دفاعی نیر فراهم است قدر این فرصت را بدانیم .

وی در انتهای سخنانش  با مخاطب قرار دادن ورزشکاران نوجوان بسیجی درباره حمله موشکی سپاه به مواضع تروریستها گفت : به نظر شما چه کسانی از این تعداد موشک  ممکن است  ناراحت شوند ( نشان دادن عدد 6 و لبخند حضار ) حتما استقلالی ها ( خنده حضار )  البته دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی .

قبل از سخنان مرتضوی سرگرد ابوالفضل علیزاده فرمانده حوزه امام علی به تبیین عملکرد برنامه های حوزه و اهداف و برنامه های دفاعی و فرهنگی این حوزه پرداخت .

جانباز و یادگار دفاع مقدس رحمان شاکری و از ارکان گردان حوزه امام علی هم قبل از سخنرانی امام جمعه آمل از اقدامات شایسته او در شهرستان آمل تجلیل کرد و گفت: بعد ازحضرت علامه حسن زاده آملی به عنوان امام جمعه در شهرستان آمل کمتر افرادی بودند که جای خالی ایشان را پر کنند و حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی از ائمه جمعه فعالی است که بخاطر فعالیت های چشمگیری داشته است محبویت فراوانی دارد .

هراز نیوز ، حسن جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *