به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران، خلیل صالحی دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر مازندران ضمن تبریک به تمام مسلمانان و آزادمردمان عالم بویژه شیعیان ومنتظران موعود(عج) درسراسر جهان به مناسب نیمه ی شعبان سالروز میلاد مسعود بزرگ منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(ارواحنا فدا) ،گفت: مکتب انتظار، مکتب ولایت است.
وی اظهار داشت: یکی از حقایق بزرگ اسلامی، مسأله ی وجود مقدس حضرت ولی عصر (عج) و مفاهیم و مسائل اصلی و اصیل مربوط به آن حضرت است.
صالحی افزود: مواردی نظیر انتظار، علائم ظهور و خود ظهور، مسائل اصلی و اصیل مرتبط با امام عصر ارواحنا فداه می باشند که متأسفانه در طول زمان، مورد سوء استفاده قرارگرفته اند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: ظهور، یک پدیده ی سیال، انعطاف پذیر و مشروط است که هرگاه شرط آن حاصل شود، ظهور امام زمان(عج) نیز واقع خواهدشد و آن شرط، آمادگی و بلوغ مردم برای ظهوراست.
وی تأکید کرد: تمسک به مسأله ولایت و عدم جدایی از ولی فقیه و رهبری نظام، بهترین راه مقابله با سوءاستفاده ی دشمن وجریان هان انحرافی در مورد ظهورحضرت امام زمان (عج) درعصرکنونی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *