هـراز نـو: مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان مازندران و پاسدار شهید مهندس هادی جعفری عصر پنجشنبه مصادف با 19فروردین 95 باسخنرانی دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق و با حضور گسترده مردم در مصلای قدس شهرستان آمل برگزار شد.

عکس: مهـدی کـیهـانی – هـراز نـو

2 3 5 6 7 8 10 11 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 30 32

16 thoughts on “یادواره شهدای مدافع حرم استان مازندران با حضور محمود احمدی نژاد در آمل / عکس”
  1. خدا رو شکر
    که همه آملی نبودن
    از پلاکا معلوم بود از همه جای استان بودن
    وگرنه آبرومون تو دنیا میرفت

  2. با سلام و احترام؛
    بنده نه به خاتمی رای دادم و نه به روحانی، اما یک دوره به احمدی نژاد رای دادم، ذکر چند مورد را یاد آور می شوم.
    1- توهین هایی که در دوره ی ایشان به مراجع شده را از یاد نمی برم.
    2- توهین هایی که در دوره ی ایشان به آیت الله جوادی آملی شده را از یاد نمی برم.
    3- قهر با رهبری را که ایشان به مدت یازده روز انجام دادند هنوز به عنوان یک خاطره ی تلخ در ذهن ماست.
    4-ایشان سی و چند ماه یارانه دادند که نزدیک به سی ماه را به عنوان بدهکاری بر جای گذاشتن. چطور الان شعار 250000 هزارتومان سر دادند؟؟
    5-رشد کلاس های عرفانی استاد صمدی آملی در دوره ی خاتمی در سالن آموزش و پرورش انجام شد، اما در دوره ی ایشان، آقای صمدی آملی را تکفیر کردند.
    6- اختلاس ها بماند، چرا زود همه چیز را فراموش می کنیم.
    7- یا فراموشکار هستیم یا ایمانمان قوی نیست
    8- مردم آمل فراموشکار نیستند بلکه ایمانشان قوی هست چون برای شهدا جمع شدند نه برای ایشان
    9- در هر جمعی صلوات بر رهبری را از یاد نمی برند
    10- سرتان را درد آوردم ببخشید

  3. حیف و صد حیف…..یعنی ما اینقدر بی غیرتیم که تو مراسم شهدای شهرمون این … باید بیاد رجز بخونه !

  4. سلام

    امام جمعه محترم شهر تشریف نداشتند

  5. سلام

    خیلی خوب بود . اشتباه داشتن ولی خیانت نکردند

  6. دست خداوند در این مراسم احساس شد امدند ازخون شهدا استفاده سیاسی کنند اما با کف و سوت زدن عده ای در یادواره شهدای مطهر که اصلا در کشور سابقه نداشت ابروی قدرت طلبانی که چند ماه پیش از قدرت پیاده شدندحالا دوباره خواهان بازگشت به پست های مدیریتی هستد رفت.ومکرو ومکرالله و….

  7. جناب آقای حسین شما بهتره بری کشک بسابی تا اظهار نظر در مورد این شخصیت بی نظیر در عرصه مقابله با استکبار و خدمت به مردم

  8. در جواب جناب اقای املی باید عرض کنم که بله درسته کسی که هوادار داشته باشه .ان هوادار سعی میکنه از هر جایی که باشه خودشو به محل حضور سخنرانی برسونه. مثلا از شهر بهشهر هم امدند ولی دوست عزیز اگر یادت باشد چندی قبل قرار بود اقای روحانی برای افتتاح بلوار ولایت به امل بیاید که انجام نشد ولی بنده ب خودم شاهد بودم که 3 تا اتوبوس جمعیت سیاهی لشکر از شهرهایی مثل علی اباد کتول و گنبد به امل اوردند!!!!!!!!!!! در ضمن لطف کنید مقایسه جمعیت حاضر در ساری در استقبال از روحانی و جمعیت حاضر در مصلی امل در استقبال از احمدی نژاد را دوباره مرور کرده تا متوجه شوید که پیام مردم چیست..
    در جواب دوست عزیز اقا حسین باید عرض شود شما لطف کنید و فقط یک مورد از توهین به علما در دوره ایشان مخصوصا به علامه جوادی را ذکر کنید!!!!!! دوست عزیز برای مطرح کردن خودتان اصلا لازم نیست به دروغ و شایعه تن بدید اگر یادتان باشد اولین سفر احمدی نژاد به قم برای حضور در محضر علامه جوادی بوده در ضمن جلوگیری از درس اقای صمدی چه ربطی به رییس جمهور وقت دارد؟1 از اختلاس گفتید. جالبه شما باید دوباره اخبار ان سالها را مرور کنید چون تمام اختلاس ها در دوران دولت قبلی افشا شده مخصوصا اختلاس مه افرید خسروی و داستان بابک زنجانی و اقای لاریجانی در ضمن اگر منظورت معاون اول ایشان (رحیمی ) میباشد باید عرض شود که اقای رحیمی در دوران 82 و در زمان اصلاح طلبان ان پول ها را به دستور اقای با هنر نایب رییس مجلس بین کاندیداها تقسیم کردند و این موضوع چه ربطی به رییس جمهور وقت دارد؟ ظاهرا یادت رفته که عقب رفتن تاریخ پرداخت یارانه در دولت فعلی انجام شده نه در دولت قبلی!!!! در ضمن ان 121 روز به دستور غیر مستقیم رهبری . رییس جمهور وقت در پیش رسانه ها حضور پیدا نکرده نه اینکه قهر کند و در خانه باشد!!!!!!!!!!! حسین اقا خیلی سعی کردی که در این نوشته ها خودت را فارغ از جناح بندی نشان دهید ولی چند تا سوتی شدید دادی که نشان داده این نوشته های شما از سر ناراحتی استقبال از احمدی نزاد بوده و چون به قول معروف چیز دندان گیری برای کوبیدنش پیدا نکردی به این چیزهای بچه گانه گیر دادی.. راستی ایا به قول شما اون 11 روز بد بوده یا اینکه اجرا نکردن دستور رهبری در رابطه با انتشار (فک شیت هسته ایی ) توسط اقای روحانی / کدام از این کارها نشان از ایستادن در مقابل ولایت فقیه است؟ دوست عزیز . دوستانه خدمت شما عرض میکنم که یک بار قانون تفکیک قوا را از اول مطالعه کنید تا اینجوری باعث گل به خودی خودتان نشوید اگر به قول شما اقای صمدی تکفیر شده لطف کنید ربط ان را به رییس جمهور وقت .نشان دهید و روشن کنید که ایا احمدی نزاد دستور تکفیر را داده یا داستان چیز دیگری بوده!!!!!!!!!!! در خاتمه در جواب اقا نادر باید عرض شود که کف زنندگان در مجلس سخنرانی از تیپ و طایفه هوادار دولت تدبیر بوده که اسم و عکس همه انها موجود است واگر اقای نصیری صلاح بداند در همین سایت پخش میکنیم.. در جواب اقای All2 باید عرض شود شما با این شعار بنده را به یاد شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران گروهکهای فتنه سبز انداختید چون این شعار شما نفی شعار ما اهل کوفه نیستین علی تنها بماند میباشد. دوست عزیز کمی فکر کن بعد مطلب بزار که اینجوری رسوا نشی… سارا خانم شما غیرت را در چی میبینی/ ایا دست دادن با رییس جمهور امریکا غیرت است یا اعلام حکومت مهدی صاحب زمان در قلب امریکا توسط احمدی نزاد؟ ایا مجیز گفتن دولت فعلی در مقابل دشمنان غیرت است یا ایستادگی در مقابل انها در دولت قبلی؟ لازم است یک باره دیگه کلمه غیرت را برای خودتان تعریف کرده یا از یک بزرگتر خودتان سوال کنید که اینجوری سوتی ندید و ادبیاتی که در نوشته های خودت بکار بردی که اقای نصیری را مجبور به سانسور جملات بی ادبانه شما کرده نشان از غیرت !!!!!!!!!!! شما میدهد.. به قول معروف از انهایی هستی که غیرت را در سر خم کردن در مقابل دشمن میدانی….. سا علی (سالار )

  9. از اقای نصیری خواهش میکنم که اگر صلاح بدانند بنده حاضر به مناظره با تک تک این دوستان در همین سایت هستم تا مشخص شود که حق و نا حق کدام است. یا علی (سالار )

  10. در جواب اقا نادر باید عرض کنم که ان کسانی که کف و سوت میزدند از طرف مسئول بنیاد باران که حامی اصلاح طلبان و خاتمی هستند بوده که عکس و فیلم انها موجود است

  11. خدا به همه ی شما شفای کامل عنایت فرماید

  12. در جواب علی الهی آمین( آخه اینم شد دولتمردکار هر کس نیست خرمن کوفتن…………..

  13. قهر يازده روزه احمدي نژاد با رهبري به خاطر تذكر رهبري در مورد آقاي مشايي باعث مي شود كه هيچ وقت احمدي ن‍ژاد را انقلابي ندانم. معيار و فصل الخطاب ما رهبري هست
    پس عزيزان در دفاع از احمدي نژاد و يا دشمني با خاطر هم را مكدر نكنيم

  14. سلام بر همه ي عزيزان،كاش به جاي احمدي نژاد از جليلي و ……. دعوت ميشد –

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *