اطلاعیه مهم دفتر ارتباط مردمی نماینده بابل پیرامون برداشت های نادرست یک بازدیدوخبر

ضمن آرزوی قبولی عزاداری دوستداران خاندان عصمت و طهارت و تشکر از مساعی ارزشمند هیئت های مذهبی، تکایا و تبریک حلول ماه مبارک ربیع الاول.
درپی برخی برداشت های اشتباه و اطلاع رسانی نادرست و مغرضانه از اخبار بازدید معاون وزیر جهاد کشاورزی به مازندران و حساسیت های رسانه ای مطالب زیر جهت تنویر افکارعمومی تقدیم می گردد:
1-عصر روز چهارشنبه 18 آذر جناب نیازآذری نماینده محترم بابل از “مدیر مرکز تحقیقات کشاورزی گاودشت شهرستان بابل” مطلع می شوند که آقایان خلیل آقایی معاون پارلمانی و افشار رییس سازمان ملی امور اراضی کشور قصد بازدید از مرکز تحقیقات کشاورزی گاودشت بابل را دارند!
2-نماینده بابل پس از ازاطلاع از سفر، طی تماس تلفنی با معاونین وزیر جهاد کشاورزی خواستار هماهنگی کامل با نمایندگان و مقامات شهرستان بابل برای هرگونه تصمیم گیری شد.
3-نماینده محترم صبح روز پنج شنبه 19 آذر ضمن لغو کلیه برنامه های قبلی و با هدف صیانت از منافع شهرستان در مرکز تحقیقات گاودشت شهرستان بابل حضور یافت .
4-معاونین وزیر و رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران و دیگر مقامات همراه پس از بازدید گزارش مبسوط طرح توسعه مرکز تحقیقاتی گاودشت بابل را از زبان دکتر رضایی رییس مرکز تحقیقات دام وزارت جهاد استماع کردند که خبر آن نیز ظهر همان روز اطلاع رسانی شد.
5-قبل و پس از بازدید، جناب نیازآذری ضمن انتقاد از روش و روند ارجاع وزیر! به معاونین وزارت جهاد کشاورزی درباره هرگونه تصمیم گیری درباره روندهای حقوقی، فنی و اجرایی مرکز تحقیقاتی گاودشت که در حوزه جغرافیایی شهرستان بابل قرار دارد هشدار و تذکرات لازم را یادآور گردید.
6- علیرغم برخی خبرها دراین بازدید هیچ تصمیمی مبنی بر تغییر کاربری مرکز تحقیقاتی اتخاذ نگردید و بازدید فقط براساس ارجاع وزیر محترم جهاد کشاورزی برای بررسی یک درخواست پارلمانی صورت پذیرفت و کلیه اخبار درباره ساخت فرودگاه یا تاسیسات دیگر هیچ مبنای حقوقی ندارد و قویا تکذیب می شود.
7-انتشار نادرست و ناقص این خبر در برخی شبکه های اجتماعی همراه با شیطنت های سیاسی اقدامی مغایر با موازین اخلاق اسلامی و موجب تشویش اذهان عمومی می باشد که از همه عزیزان تقاضا می شود متوجه سودجویی برخی کاسبان سیاسی باشند.
8-حفظ و صیانت از منافع شهرستان بابل همواره مورد تاکید نماینده محترم بوده و ایشان در طول تصدی خود در جهادسازندگی سابق و فرمانداری شهرستان بابل و همچنین با هماهنگی سفر دکتر خلیلیان وزیر سابق جهاد کشاورزی در حفظ حقوقی و توسعه مرکز تحقیقاتی گاودشت مصمم بوده و خواهد بود.
9-حضور میدانی نماینده بابل و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با هدف حمایت از مرکزتحقیقاتی گاودشت بابل موجب خرسندی، تقویت روحیه و انگیزه کارشناسان و محققان مرکز شده است.
10-درپایان ضمن دعوت مجدد به هوشیاری، از رسانه های گروهی و شبکه های اجتماعی انتظار می رود در نقل اخبار دقت لازم را مدنظر داشته باشند تا درسال همدلی و شرایط حساس کشور شاهد تنش های سیاسی و اجتماعی نباشیم.

دفتر ارتباط مردمی حسین نیازآذری نماینده مردم شریف بابل در مجلس شورای اسلامی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *