هـراز نـو: دکترسید محمد حسین  رضوی عضو هیات موسس ، عضو هیات امنا ، و مدیر عامل مجموعه فرهنگی و آموزش عالی شمال متولد 1331 پاشاکلا دشت سر آمل است.

در ادامه گفتگوی هـراز نـو را با رضوی می خوانیم .

 

هراز نو : تحصیل را از کجا آغاز کردید ؟

مدرسه  ابتدایی روستای پاشاکلا دشت سر ، سیکل اول  دبیرستان طبری ، دیپلم کشاورزی مرکز آموزش کشاورزی

هراز نو : نام دو تا معلم

آقایان اسماعیلی ایرایی کلاس سوم چهارم ، غلامحسن اکبری

هراز نو : چرا اینها؟

به دلیل اینکه دوران بیشتری با آنها بودیم

هراز نو : چند فرزند دارید ؟

چهار فرزند 2پسر 2 دختر

فرزند اول اسام ، ام ایمن

هراز نو : اسم ها را خودتان انتخاب کردید؟ چه معنی داره، تحصیلاتشون چیه؟

بله ، اسام یعنی شیربیشه ازاسامه بن زید گرفته شده است. البته در شناسنامه رضا است فوق لیسانس معماری . بقیه بچه ها راضیه سادات و سید مهدی ، تحصیلاتشون  فوق لیسانس تربیت بدنی  و فوق لیسانس اقلیم شناسی

هراز نو : بچه ها از اسم های انتخاب شده راضی اند؟

(با لبخند) راضی اند

هراز نو :  فرزندان شما چقدر هم خط و راه شما  هستند؟

نزدیک هست ولی من نسل اول انقلاب ام و آنها نسل سومی اند .

هراز نو : همسر گرامی چطور؟

خانم طاهره لامعی همسرم  اصالتاً تهرانی اند فوق لیسانس تربیت بدنی 22سال رئیس مرکز تربیت معلم آموزش و پرورش بوده.

هراز نو : خوب بعد دیپلم چه کار کردید؟

مدرسه عالی ورزشی ، لیسانس گرفتم ، همزمان با انقلاب مدرسه عالی ورزشی با تربیت معلم ادغام شد. 1364 تا 68 در دانشگاه  تربیت مدرس فوق لیسانس گرفتم آن موقعه چهار ساله بود 4ساله 73 واحد ، چون دانشنامه مدرسی بود. دکتری دانشگاه تهران 1383

هراز نو : اساتید تأثیرگذار روی شما  را به خاطردارید ؟

دکتر رجبعلی مظلومی خدا رحمت کند دکتر احمد بهشتی استاد راهنمای ارشد ، دکتر خوش چهره ( اقتصاد دان) در رساله دوره دکتری خصوصی سازی در ورزش، دکتر پردیس جاوید

هراز نو : شما انقلابی  هستید یا  دیپلمات؟

بیشتر انقلابی به مفهومی که بخوام ثابت نباشم آرمان هایم را در تغییر و اصلاح جستجو میکنم ، هستم اگر می روم گر نروم نیستم .

IMG_2909

هراز نو : الگو شما کیه ؟

ما به عنوان اهل ولایت و تشیع الگوی شاخص ما ائمه دینی ما هستند طبیعتا امام اول شیعیان امام علی (ع) تا امام عصر (عج) که امروز در حیاتند و زمین به برکت حضورایشان موجودیت دارد افتخار ما این است که الگوی اصلی ما ائمه هستند کسانی که ائمه خود را الگوی  خودشان قرار دادند. چهره برتر شاخص در عصر ما  امام خمینی هستند گرچه دین آموزی یا پیوند با اسلام انقلابی یا تفکر اسلامی که متناسب با شرایط زمان باشد را از دو اندیشمند بزرگ معاصر مرحوم شهید مطهری و دکتر علی شریعتی آموختیم چهره هایی ما را با امام خمینی و نهضت امام خمینی آشنا کردند چهره هایی ما را با امام خمینی و نهضت امام خمینی آشنا کردند چهره های برجسته ای از  روحانیت مثل شهید بهشتی ، شهید باهنر ، شهید مفتح و اندیشمندان دیگری مثل مهندس بازرگان و حتی خود مقام معظم رهبری که در قبل انقلاب دلایل پیوندهای فکری و معنوی با شخصیت ایشان دارم .

هراز نو : تعریف شما از فرهنگ چیست ؟

مجموعه آداب و سنن رسوم هر آنچه که میراث است یا نسلی است برای توسعه و پیشرفت خمیر مایه آن فرهنگ است

هراز نو : به نظر شما اوضاع فرهنگی کشور چگونه  است ؟

خوب همین تعریف دین مذهب ، ارزشها رسوم ، میراث فرهنگی که می تواند مایه حرکت و رونق هر قوم ملتی شود ما به دلیل چنین پیشینه و عظمت فرهنگی که در روزگارانی سرآمد تاریخ اقوام و ملل بودیم به دلیل در انقیاد بودن فرهنگ های حاکم از دوران پهلوی و حتی تأثیرات مؤثر رسانه ای حاضر آنچه که باید آنچه می بودیم به نظر من نیستیم  امروز مردم ما در پیوند با ارزشهای دینی برخود می بالند که سرآمد کشورها و ملیت ها هستند و این می تواند یک منبع سرشاری باشد که ، در اقتصاد در صنعت در جوانب مختلف تکامل حیات برتر باشیم ولی این گونه نیست امروز ممکن است در بخش اقتصاد مفسده هایی باشد  اگر ما داشته های فرهنگی مان را حفظ کنیم می تواند این تعلقات در حوزه اقتصادی اثر بخش خواهد بود .

آقای دکتر عظیمی – (مرحوم حسین عظیمی آرانی رییس سابق موسسه آموزشی و پژوهشی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، متوفی اردیبهشت1382) – در کتابش ابراز تأسف می کند: این ملت با چنین ریشة تاریخی امروز درآمد سرانه حداکثر 400 تا 500 دلار در سال است بعضاً تا 1500دلار گفتند وقتی قیاس میکنیم  این کشور را با همه منابع نفت و گازی و ثروت خدادادی با کشورهای اروپایی مثل سوئیس 000/40 تا 000/45 درآمد سرآنه آنهاست ما ملتی که می گوییم سحرخیز باش تا کامروا شویی چرا باید فقیر باشیم .

هراز نو : مدل توسعه برتر در بحث مدل های توسعه ازنظر شما کدام است ؟

در 36سال بعد انقلاب برخی ازدوره ها  توسعه سیاسی را مقدم بر توسعه اقتصادی دانستند و برخی دوره ها اقتصاد را زیر بنای تحول و رشد بنابراین یک سیاست متوازن که ما بخواهیم هم توسعه سیاسی و توسعه اقتصادی افراط و تفریط نباشد مناسب است .

هراز نو : به نظر شما سیاست های دولت های سازندگی و اصلاحات درست بود ؟

در دولت آقای هاشمی که سیاست تعدیل اقتصادی و در های باز ، زود هنگام مطرح شد و ساختار سیاسی جامعه همگن با – این – سیاست نبود و نهایتاً در دولت دوم آقای هاشمی ناگزیر به جدایی – تغییر – شد و جدایی از این سیاست  یک ضربه سیاسی به پیکره نظام زد .

در دولت آقای خاتمی که توسعه سیاسی را به نوعی مقدم دانست به هر دلایلی با ساختار جامعه نتوانست پذیرای این سیاست در ابعاد داخلی و خارجی باشد شاید خفقان ناشی از دوران ستم شاهی و احساس آزادی و رهایی افراد در خودشان پدید آوردند ناگهان بسیاری از اصول و خط ارزشی نظام را به نوعی متعرض خواند، خواسته یا ناخواسته ممکن است برخی بر این دیدگاه باشند تحت تأثیر عوامل خارجی است که قابل اثبات نیست ولی ملتی که به دلایل شرایط جنگ دفاع مقدس و مصلحت هایی که نظام داشته نتوانست حضور در عرصه سیاسی داشته باشد و احساس نگاه بسته ای را در خودش داشت یک دفعه به مثابه پرنده ای که می خواهد از قفس رها شود در فضای باز ومیدان  و عرصه جولانگاه تفکرش قرار گرفت . موجب شده به بخشی از تابودهای نظام که قداست یافته بود، اعتراض شد و همین منشاء تضاد وتنازع  و از دست رفتن بسیاری از نیروهای اصیل و انقلابی کشور که می توانستند خدمات شایسته تری را به مُلک و مِلک سرزمین داشته باشند از دست رفت .

 

هراز نو : به نظر شما بحران مدیریت داریم یا مدیریت بحران ؟

ما در شرایط بحران لزوما  نیستیم ولی مدیران ، ما هم به قابلیت نرسیده اند که بتوانند در عرصه های مختلف در رقابت با مدیران هزاره سوم در جهان معاصر بتوانند تمرین رقابت بکنند برای مثال کشور چین شاید همه پیشرفت های خودش را مدیون چهل سال قدمت و زمان که در این مدت توانسته در تمامی عرصه ها سرآمد باشد و امروز در  تولید ملی و ثروت ملی و به ویژه در امر ورزشی که در تخصص من است . چین اولین بار در بازی های آسیایی تهران حضور پیدا کرد و رتبه بالاتر از سوم کسب کرد که ایران در تهران با 82 مدال بعد ژاپن مقام اول را کسب کرد ولی امروز ایران با توجه به جمعیت عظیم جوان که شاید حدود 30درصد جمعیت جامعه را به خودش اختصاص داده در آخرین بازی های آسیایی نتوانست بیش از 54 مدال کسب کند ولی چین بالغ بر 300 مدال کسب کرد نه تنها آسیا اول است بلکه در دنیا نیز رتبه اول را کسب کرده است این نشان از وجود مدیرانی است که در تمامی عرصه ها توسعه را سرلوحه پیشرفت قرار داده اند.

هراز نو : ماندگارترین کار سید حسین رضوی ؟

در دوران خدمت چه در آموزش پرورش جدای از کارهای جاری برنامه ریزی در توسعه ورزشی مسئولیت راه اندازی دو نشریه تأثیرگذار داشتم “ورزش و ارزش” و فصل نامه “نیرو و نشاط” در سازمان تربیت بدنی بخشی از نهادهای تأثیرگذار توسعه ورزشی بخش های همگانی و قهرمانی حاصل اندیشه و عمل اینجانب بوده است از جمله طرح ورزش همگانی برای عموم مردم کشور در دولت سال 64 ، 68 بنابراین  طرح انستیتو ورزشی که با تربیت 600 نیروی انسانی کارآمد که هم اکنون از مدیران منابع انسانی سازمان تربیت بدنی اند ، طرح ایجاد هنرستان ورزشی برای حمایت از ورزش قهرمانی، طرح ایجاد پایگاه قهرمانی المپیک و حتی نظام شورایی فدراسیون های ورزشی از ابتکارات من  در سازمان تربیت بدنی در دوره خدمتی بود .

بعد از خدمات دولتی در سازمان تربیت بدنی و وزارت آموزش پرورش ، دانشگاه شمال از بناهای ماندگاری است که در شهرستان آمل به همت اینجانب و برخی از دوستان موسس ایجاد شده که عمدتاً راهبری ایجاد و توسعه به دلیل اینکه نمایندگی موسسین را عهده دار بودم با بنده  حقیر بوده وجود این دانشگاه در شهرستان آمل می تواند دلالت بر همین مصداق باشد که من به دلیل اینکه آمل زادبوم بنده بوده و تعلقاتی به این شهر و شهرواندان آمل داشتم این دانشگاه که در بین حدود 400 دانشگاه غیر دولتی از حیث جهت دانشجویی ،تکثر رشته وفضای کالبدی در نوع خود کم نظیر یا بی نظیر است . اگر گفته شود در در خاورمیانه مشابه دانشگاه شمال به چنین صورتی سراغ نداریم .

هراز نو : البته بعد از دانشگاه آیت الله آملی ؟

(با لبخند) من زمانی که  دکتر کیانی رییس بود تاکید کردم دکتر صفانیا را معاون دانشجویی دانشگاه کند تا ایشان اقدام کند دکتر صفانیا رییس آیت الله آملی شد . همیشه دکتر صفانیا می گفت من از دانشگاه شمال الگو گرفتم.

هراز نو : در خصوص مرکز رشد دانشگاه شمال چه اقداماتی انجام داده است ؟

IMG_2934

در دانشگاه شمال در حل راه اندازی هستیم عمدتاً تحت تأثیر سیاست های مقام معظم رهبری که دانشگاه ها را  برای نوعی  مولفه اقتصاد مقاومتی مبتنی بر درون زا بودن و بومی بودن ونگاه به بیرون داشتن هدایت کردند در حرکت هستیم . بسیار مشتاق به کسب مشارکت با بخش خصوصی در آمل هستیم ودر این راه  در شرف ثبت در صنعت ساختمان و علوم صنایع حسب رشته ها در حال ثبت شرکت دانش دانش بنیان هستیم .

هراز نو : دانشگاه شمال چند رشته درتحصیلات تکمیلی دارد ؟

15 رشته ، دو تا دکتری مدیریت برنامه ریزی تربیت بدنی و گرایش عمران حمل و نقل

هراز نو : بزرگ ترین مشکل دانشگاه شمال چیه ؟

مشکلاتی که برخی از مؤسسات تازه تأسیس یا با ظرفیت کمتر دارند به دلیل همین بزرگی و برند دانشگاه شمال، گرچه جمعیت دانشجویی کاهش پیدا کرده است ولی هنوز ، با مشکل مواجه نشدیم یعنی دو سال به موازات افزایش هزینه ، افزایش درآمد داریم ، سالیانه 5000مترمربع بنا می سازیم که نشان از حیات مثبت رشد دانشگاه دارد گرچه به تهدید کاهش جمعیت می اندیشیم و برای برون رفت یا مقابله با تهدیدها در نظر داریم مرکز رشد وشرکت دانش بنیان را ایجاد کنیم که در عرصه های صنعت، تجارت و اقتصاد بویژه گردشگری علاقمند فعالیت هستیم .

هراز نو : در گفتگوبا نگاه نیوز از مشکلی با رییس دانشگاه داشتید این مشکل حل شده یا خیر ؟

ما مشکل نداشتیم ایشان از چهره های ماندگار مازندران هستند از مؤسسان دانشگاه بالغ بر 12 سال در همین دانشگاه خدمت کردندبخش آموزشی مدیون هنر و زحمت ایشان است لزوما اختلاف نگاه مدیریت داشتن دلالت بر تضاد و تنازعی نیست، ولی اختلاف مشی هست آدم ها که کپی هم نیستند، من یک تربیتی دارم ، فرهنگ و مدیریت خاص خودم ، ایشان نیز نگاه دیگری به مفهوم مدیریتی دارد .

هراز نو : نظرتان در خصوص مشکل پیش آمده در خصوص حق وحقوق کارکنان دانشگاه شمال چه بود آیا این مشکل حل شد ؟

در آن زمان روش نامطلوب مدیریتی بود گفتند قرار داد سه ماهه با کارکنان ببندیم ، خوب کارکنان این را تهدید برای امنیت شغلی خودشان دیدند خبر به گوش موسسین رسید هم قرار داد یکساله شد و هم بخشی از افزایش سنواتی را به آنها دادیم..

هراز نو : شایعاتی مبنی بر حضورشما در عرصه انتخابات مجلس هست ؟

مجلس، بله، این مدتی است که به خودم و مردم شهرم به ویژه جوانان آمل اعلام کردم با نیت ساخت شهری بهتر در کنار مردمی هوشمند و با فرهنگ.

هراز نو : این شعارانتخاباتی شماست ؟

( با لبخند ) نه از آرزوهای فرزند این شهر بوده که امیدوارم با همراهی و مدد شهروندان آملی لیاقت حضور در عرصه خدمت به شهروندان آملی را داشته باشم.

هراز نو : شما قبلا به  میر حسین موسوی تعلقات خاطر داشتید عدول کردید یا هنوز پابرجاست ؟

تعلق خاطر به شخص  نبود به جهت سوابق خدمتی که در دولت ایشان بود ، در بررسی هایی که در بین داوطلبان ریاست جمهوری داشتم ایشان به عنوان کاندیدای اصلاح من بودند که تا جریان روز انتخابات حسب اینکه ایشان مورد تایید نظام ، ارکان نظام است و صلاحیت ایشان هم تایید و اقبال عمومی بود ترجیح من حمایت  از ایشان بوده است که قادراست به عنوان دولت دوران دفاع مقدس در عرصه دوران سازندگی هم موثرتر از دیگران باشند در غیر این صورت هیچ وابستگی و دلبستگی پیوند سازمانی بین ما وجود نداشت .

هراز نو : فکر میکنید  تایید صلاحیت شوید ؟

دلیلی بر عدم صلاحیت نسیت، من معلم دانشگاهی ام که امروز در کسوت استاد دانشگاه خدمتگزار عرصه علم و دانش هستم و  مورد تایید نظام در تمام ادوار خدمتی بودم ، مدافع ارزشهای نظام و ولایت مطلقه فقیه و ملتزم آن بوده ام .

IMG_2899

هراز نو : اگر رد صلاحیت شوید چه اقدامی می کنید ؟

دور از انتظار است که رد صلاحیت شوم اگر نگویم جفا بر من است و به شهروندان آملی اگر چنین اتفاقی بیفتد به رسم اجداد طاهرینم به ویژه مولا علی (ع) صبر پیشه می کنم .

 

هراز نو : فرمودید که متخصص ورزشی هستید ، آیا این تخصص برای نمایندگی مردم آمل  کافی است ؟

حداقل 14 سال آموزش پرورش بودم و بخش زیادی در سازمان تربیت بدنی بالغ  بر 10 سال در حوزه صنعت حمل و نقل و ساخت هواپیماهای کشور در موضع هیات مدیره فعال بوده ام هم اکنون به عنوان استاد دانشگاه در مدیریت ورزشی و نشر چندین کتاب در حوزه اقتصاد – تجارت و مدیریت دارم تمام این کتاب همه تئوری های اقتصاد و مدیریت و تجارت است ضمن اینکه ورزش یک صنعت است که دررتبه پنجم بزرگ ترین  صنعت های دنیا است ، در آمریکا 450 میلیارد دلار ارزش افزوده ایجاد می کند میانگین نرخ رشد در جامعه توسعه یافته در صنعت ورزشی قریب به 8 تا 9 است . سهمی که در تولید و سرانه ملی دارد قابل توجه است هیچ رویدادی  در دنیا به بزرگی رویداد المپیک نیست در عرصه جهانی شدن تمامی این تجارب دانش موضوعی من، با تئوری کتاب ها و تدریس دانشگاه، می تواند در جنبه های مختلف اقتصادی تجاری و فرهنگی و تعاملات زندگی شهروندی ارائه شود . در بحث برنامه ریزی اولین مسوول تدوین برنامه پنج ساله در بخش ورزشی هستم همه قواعد و مولفه های نوشتاری هر بخش مشابه هم است . یعنی برای سایر حوزه ها هم در تدوین وتحلیل برنامه مشکل نیست .

هراز نو : چقدر دانشگاه شمال برای شما بسیج خواهد شد ؟

اینکه من موسس دانشگاه هستم و دانشگاه در کنار من است نمی شود نادیده گرفت ، دانشگاه متعلق به مردم و موسسین است. هزینه ای که برای امور انتخابات می خواهد بشود از جیب دانشگاه نیست ، من موسس دانشگاه هستم ممکن است از امکانات دانشگاه بهره مند شوم اما هر نوع هزینه که بخواهد من را به عنوان خدمت گذار آینده شهر بقبولاند اطمینان داشته باشید از دانشگاه نخواهد بود .

هراز نو : برای این انتخابات چقدر باید هزینه کنید؟

برخی از رجال سیاسی که هم اکنون در زندان هستند گفته می شود بر کاندیداهای محلی کمک هایی کردند و بخشی از منابعی که به ناصواب هست هم اکنون در اختیار نمایندگان فعال است ممکن است خرج ستاد حضور مجدد نمایندگان فعلی شود که همه این هزینه ها رقابت را در محیط های شهری دشورا می کند. گرچه وجدان مردم و فرهنگ مردم مانع از انتخاب افرادی می شود که بخواهند با پول و یارانت در عرصه نمایندگی حضور یافته و رای آحاد مردم را به خود اختصاص دهند . البته من پیش بینی دقیقی ندارم یک ستاد انتخاباتی نیازمند چه هزینه هایی است .

هراز نو :  این که می گویند اعضای ستاد انتخاباتی خود را از هم اکنون بسته ای صحت دارد ؟

من از دوستانی تقاضا کردم برای حضور در عرصه نمایندگی با من همراه باشند در همین حد .

هراز نو : رقیب اصلی شما در این دوره چه کسی است؟

فرض من اقبال از ناحیه مردم به ویژه قشر جوان دانشگاهی که قریب به حداقل 20 هزار نفر از فرزندان آمل محصول دانشگاه شمال در دانشگاه های شهر آمل هستند که من به عنوان یک دانشگاهی می توانم نماینده این نسل پیش رو و پیش آهنگ باشم با چنین پشتوانه ای رقیبی نمی بینم ، ولی دوستان دیگری که قصد خدمت شهروندان آملی را دارند نادیده نمی گیرم .

هراز نو : فکر میکنید دانشجویان به صرف دانشجو بودن ازشما حمایت می کنند؟

مطمئن نیستم ولی به علت تعلقات معنوی و  فرهنگ متجانس و متداول که هست احتمالا مرا که در کسوت معلمی هستم بر دیگران ترجیح خواهند داد.

هراز نو : خصوصیات خاصی دارید برای جوان ها که از شما حمایت کنند ؟

جدای از مردمی بودن ، فرهنگی بودن ، همراه شدن با خواست و نیاز جوانان در تولید شغل حوزه کسب و کار که با صداقت و سلامت همراه باشد می تواند مولفه های همراهی جوانان با من باشد .

هراز نو : در مراسم افطاری به میزبانی شما در دانشگاه شمال یکی از سخنرانان سخنانی را مطرح کرد  که موجب نگرانی طیفی از افکار عمومی شد و بعد ها از آن به عنوان میتینگ سیاسی اصلاح طلبان افراطی تعبیرشد چه توضیحی دارید ؟

به رسم سنت های ورزشی که معمولا برای حضور در گود و میدان های عرصه رقابت و مسابقات از همه صاحبان کسوت رخصت می طلبند ، من نیز با دعوت از دوستان و بستگان آشنایان نظر بر طرح و آمادگی حضور داشتم . بنابراین در چنین نشستی بدون برنامه از پیش تعیین شده و تعیین حدود و چهارچوب ها بیانات نظری اشخاصی که به مناسبت هایی با من آشنایی داشتند تلاش شان بر معرفی اینجانب بوده است، منتها ممکن است برخی از آنها پا را فراتر از حدود معین گذاشته باشند و مطالبی را مطرح کرده باشند که با مشی و دیدگاه فکری من توازن نداشت ولی آن مسائل طرح شد من ضمن نقد آن بخش تفکرات که احیانا ناصواب بوده است ، از همه دوستداران انقلاب تقاضا دارم سعه صدر بیشتری را داشته باشند و من به عنوان خادم انقلاب و مردم که در این 36 سال همواره با انقلاب بوده ام خطری را از طرح دیدگاه های مخالف برای انقلاب نمی بینم به تعبیر مقام معظم رهبری در آخرین سخنرانی شان در جمع دانشجویان و جوانان باید در کرسی آزاد اندیشی منطق برخورد با تفکرات مخالف از طریق تقویت مبانی اندیشه ای فراهم شود .

هراز نو :  جدی ترین خطر برای انقلاب اسلامی به نظر شما چیست ؟

یکی از خطرات که انقلاب ما را تهدید می کند به نظر من همین عرصه اقتصادی و کسب و کار است جوانی که فرصت های عمر خود را به تحصیل گذرانده ، و امروز منتظر حضور در عرصه های توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور هست و نظام اگر نتواند برای این نسل جوان شغل و آینده درست کند همین نیروهای خادم امروز ، چه بسا فردا بخواهند دشمنی کنند با مادران و پدران خود با نیاکان خودشان و نهایت با نظامی که میراث نسلی و ارزشی هر جوان هست .

هراز نو :  خبری در هـراز نـو منتشر شده بود در خصوص برگزاری مختلط تمرین های ورزشی در دانشگاه ، شما در جریان این موضوع بودید ؟

اصلا برگزاری کلاس مختلط ممنوع است و ما جلو گیری میکنیم من آن موضوع را پیگیری کردم ظاهرا دختر و پسر که برادر و خواهر یا نسبت محرمی داشتند بودند ، این زمین در اجاره یک پیمانکار بود ، تذکر هم دادیم .

IMG_2898

هراز نو : موضوع احتمال استاندار شدن شما دریکی از استان ها صحت دارد ؟

هنوز به صورت رسمی به من اعلام  نشده است ولی دوستانی من را تشویق کردند به حضور در این عرصه با دوستانی که در دولت دارند برای حضور اولین عرصه خدمتی .

هراز نو : موضوعی که اوایل دولت تدبیر و امید در خصوص تصدی شما بر وزارت ورزش و جوانان مطرح شد مانور تبلیغی بود یا صحت داشت ؟

در آن موقع همین سایت شما خبر رو کار کرده بود ، من برای وزارت تا درب اتاق دکتر روحانی رفتم ،  برای حضور در خواست ورزش و جوانان در دولت جناب آقای دکتر روحانی من از افراد کارگروه تعیین شده برای تدوین برنامه و انتخاب فرد اصلاح برای منصب وزارت و ورزش جوانان بودم، بعد از اینکه چند گزینه نتوانست رای اعتماد بیاورد روز ی از طریق دکتر طهماسب مظاهری به من اطلاع داده شد ، رزومه خدمتی را برای آقای شریعتمداری که آن موقع با حفظ سمت معاونت اجرایی رییس جمهور  سرپرست وزارت ورزش بود ارسال کنم ، روزمه ارسال شد ایشان مرا دعوت به مصاحبه کردند ، مصاحبه یک ساعت به طول انجامید ، تاکید کردند تا تهران را ترک نکنم تا فردا صبح رییس جمهور را به عنوان فرد صلاحیت دار این کار ملاقات کنم ، ولی براساس نظام تقدیر همزمان با من آقای گودرزی هم از کانال دیگر زودتر با رییس جمهورملاقات کرد ، که ایشان معرفی شدند .

 

 

هراز نو : حرف آخر ؟

قال الله تعالي: الَّذينَ جاهَدوا فينا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنا… (سوره عنكبوت، آيه 69)وآنها كه در راه ما (با خلوص نيت) جهاد كنند ، قطعا به راههاي خود هدايتشان خواهيم كرد.

خدا مددکار خواهد بود .

هراز نو : از زمانی که برای این گفتگو گذاشتید تشکر میکنم

منم تشکر می کنم بزرگواری کردید وقت تان را در اختیار من قرار دادید تا من بتوانم با مردم شهرم به ویژه جوانان ارتباط برقرار کنم .

 

 

19 thoughts on “تا درب اتاق رییس جمهور رفتم / دلبسته میرحسین موسوی نیستم / اگر رد صلاحیت شوم صبر پیشه میکنم / خطری را از طرح دیدگاه های مخالف برای انقلاب نمی بینم/ هستم اگر می روم گر نروم نیستم”
  1. آقای رضوی جنابعالی در فتنه 88 کجای دایره پرگار بودید ..لطفا جواب صادقانه بدهید

  2. دکتر رضوی خدا پشت و پناه شما باشد که به واقع مردم آمل قلبن دوستدار و طرفدار شما هستند و از زحمات و پشتکار شما برای آبادانی شهر آمل آگاهند.
    و به خدا توکل کنید که خداوند در قرآن می فرماید:
    «وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ؛و هر کس بر خدا توکل کند، پس او براي وي کافي است.»
    بقیه همش حرف………

  3. باسمه تعالی
    باسلام خدمت همه عزیزان خصوصاسایت محترم هرازنوبامصاحبه روشن گرایانه اش؛لذا استدعادارم به نکاتی اندک درخصوص این دوره انتخابات توجه بفرمایید:
    افزایش تعدادکاندیداتوری های محترم وبزرگوارهم به ضرر خودشان وهم مردم خواهدبودکه ذیلا به آنهااشاره می کنم:
    1-خودشان به این دلیل که برای شناساندن خودبه مردم باید زیربارخرج سنگین انتخابات برونداعم ازمالی وجسمی!
    2-مردم به این دلیل که اکثرافقط ازروی اعتمادبه عده ای خاص رای می دهندبحث آنهاجداست، ولی عده ای می خواهندازروی شناخت رای دهندحتما به مشکلات عدیده ای برای شناخت اصلح برخواهندخورد!
    لذا ازعزیزانی که قصدنامزدی مجلس رادارنداستدعادارم دراین دوره باشناخت وبصیرت بالاواردعمل شوندتانه خودشان ونه مردم ضرر کنند
    البته قصدجسارت به هیچ یک ازعزیزان راندارم ولی آمدن دراین دوره ازانتخابات نه تنهاعایداتی برای نامزدهاخصوصا آنهایی که کمتردرمیان مردم بودند را نداردبلکه دراین شلوغی شناخت اصلح خیلی خیلی دشوارخواهدشد!پس کمی به فکرمردم هم باشید!
    عقب نشینی دراین دوره شجاعت بالایی می خواهدخصوصااگربه نفع هم فکرخودکناره گیری نمایندتامردم راحت ترانتخاب نمایند واز طرفی هم فکران وعقیده وسلیقه نزدیک به هم زیادمشاهده مشوندکه اگربه نفع هم کناربروندبسیارجالب وکم نظیرخواهدبود
    ازگروه های هم فکرونظراستدعادارم ازاین کمترین توجه نشان دهندوبانشستی دوستانه وصمیمی یک نفرراانتخاب وحمایت کنند
    تاواقعایک همفکرشان پیروزشود!!
    به امیدسربلندی آمل وآملی های عزیز

  4. آقای دکتر رضوی از افتخارات استان مازندران منجله شهرستان آمل هستد .به خود میبالیم وبه وجودش افتخار میکنیم.سپاس اصغری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *