هراز نیوز : در مراسمی با حضور محمد محمدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حسین خانی و افشین ایمانی از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران و اعضای خانه  مطبوعات شهرستان آمل کار انتخاب نماینده خبرنگاران آملی در این خانه به رای گذاشته شد .

حبیب نتاج و نعمت قربانی دو نامزد تصدی این مسوولیت هر کدام به مدت 10 دقیقه به ارائه آرا و نظرات خود پرداختند .

حبیب نتاج رابط انتصابی خانه مطبوعات که بیش از یک  سال قبل از این این وظیفه را برعهده داشت قبل از شروع رای گیری از نامزدی  انصراف داد .

با وجود انصراف حبیب نتاج تنها کاندیدای این مسوولیت در انتخابات شرکت کرد .

در این انتخابات از 37 عضو خانه مطبوعات در آمل  27 نفر از آنها مشارکت کردند و از این تعداد نیز نعمت قربانی رئیس انجمن صنفی خبرنگاران آمل با کسب 21 رای به عنوان رابط جدید خانه مطبوعات آمل انتخاب شد.

این مراسم بدون هیچ حاشیه و با تبریک حبیب نتاج به قربانی به  پایان رسید .

گزارش تصویری کامل خواهد شد

IMAG1585  IMAG1587 IMAG1589

4 thoughts on “قربانی پیروز انتخابات خانه مطبوعات آمل شد +عکس”
  1. از میون فقط دونفر یکی که می خواست بره اینم که می خواست بیاد رای گیری سوری کردین دیگه.پیروزی و رقابت آنچنانی نبود.

  2. بادرود: قسم به قلم که اصلاقصدتوهین به این صنف روندارم ولی به راستی مادرشهرستان آمل به اندازه انگشتان یک دست خبرنگاربارعایت اکثرآیتم های این حرفه راداریم؟ اگراغراق نباشدمیتوانیم خبرنگاران محلی راباویزیتورهای برندهای تجاری قیاس کردوفی الواقع درخط مشی مدیران همه نشریات آملی جذب تیزرهای تبلیغاتی حرف اول وآخررومیزنه..بعضاشمامی بینید که عده ای خبرنگاررسما شده اندمواجب بگیریک مسوول واین نهایت بی حرمتی به قلم ونام خبرنگارخواهدبود…مثال جناب ن.ق که ازمریدان خانم م.پ بوده وهست یاخانم…بگذریم شایدروزی برسدمادرآمل چندخبرنگارداشته باشیم وبساط ویزیتوری ،بیگاری،مدح وثنابه خاطریک مشت پول و…برچیده شود..بدرود

  3. خبرنگار اگر از نظر مالی تامین باشه، نیازی به این مواجب بگیری ها نداره اما متاسفانه در جامعه امروز نشریات تنها به دنبال گزارشاتی هستند که منافع مالی آنها را تامین کنه و بسیار جای تاسفه که بعضی از همین خبرنگارا مجبورن برای ادامه فعالیت مطبوعاتی خود و امرار معاش، تن به این سبک از خبرنگاری بدن
    به امید روزی که خبرنگار بدون دغدغه مالی در نهایت بی طرفی به تهیه خبر بپردازه

  4. متاسفم از شهری که …..ولی خبرنگار خوبم داری داریم چه میشه که خشک و تر با هم میسوزن هرازنیوز اگه بی طرفی تایید کن.مطمئنم که تایید نمیشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *