هراز نیوز :به مناسبت سالروز آغاز امامت امام عصر (عج)، عصر شنبه 21 دی ماه مسئولین شهری و استانی در سالن سابق آموزش و پرورش میهمان دبستان هیئت امنایی و قرآنی فرسیو آمل بودند.

سید جعفر رسولی سرپرست فرمانداری آمل، محمد نسب رئیس اداره آموزش و پرورش، رمضانی رئیس اداره تبلیغات، فاطمی کارشناس قرآنی از اداره آموززش و پرورش کل استان، ولایتی مهر معاونت پرورشی، لطفی معاونت ابتدایی و همچنین معاونت راهنمایی، معاونت بازرسی، بسیجیان به همراه دانش آموزان دبستان فرسیو و والدینشان از میهمانان افتخاری این مراسم بودند.

قبل از آغاز مراسم،  خانم شجاعی مدیر دبستان، ضمن خوش آمدگویی به میهمانان به خبرنگار هراز نیوز گفت، از آنجایی که امروز سالروز آغاز امامت امام عصر (عج) است، به این مناسبت در راستای عرج نهادن به قرآن و اهمیت آن، از کلیه دانش آموزانی که قاری یا حافظ قرآن هستند و طی سالهای اخیر رتبه های برتر را کسب کردند، در حضور مسئولین و والدین این دانش آموزان، قدردانی و هدایایی نیز به رسم یادبود تقدیم خواهد شد.

مراسم ساعت 15 عصر با تلاوت چندی از آیات کلام الله مجید و سرود ملی آغاز شد. درادامه محمدی نسب رئیس اداره آموزش و پرورش آمل ضمن تقدیر و سپاس از تلاش مدیر و معاونین این دبستان و حضور مسئولین شهری و آموزشی، والدین و دانش آموزان گفت، تاکنون تقریبا 5 درصد دانش آموزان ما تحت پوشش فعالیت های ویژه قرآنی قرار دارند و 3 دبستان در شهر آمل به صورت ویژه به این امر می پردازند.

وی همچنین افزود، پس از انقلاب اسلامی، انسان سازی و تحویل امت به جامعه به یک اصل تبدیل شد. امتی که به امامت و ولایت فقیه پایبند باشد. قطعا در این ماموریت، آموزش و پرورش باید قدم اول را بردارد. وظیفه ما تربیت دانش آموزان بر اساس تعالیم قرآن و اهل بیت است و بهترین بستر هم، رشد و پرورش دانش آموزان بر اساس نگاه امام زمان (عج) می باشد.

محمدی نسب با تاکید براینکه نگاه دولت جمهوری اسلامی به تربیت و آموزش دانش آموزان با کشور های اروپایی متفاوت است گفت، مسئله کشورهای غربی با دولت ایران انرژی هسته ای نیست بلکه دغدغه آنها دیدگاه متفاوت ما در چگونگی رشد و پرورش آیندگان است.

رئیس اداره آموزش و پرورش با اشاره به گفته ی کاترین اشتن مبنی براینکه ” ما در اروپا همه چیز داریم جز آرامش واقعی” تصریح کرد :ما فقط یک تئوری تحویل دنیا دادیم ودرپی آن دولت های غربی را به چالش کشاندیم، چراکه معتقدیم، ما باید انسان تحویل جامعه دهیم و این درحالی ست که آنها از این دیدگاه ما احساس خطر می کنند.

 حجت الاسلام  اسماعیل رمضانی رئیس اداره تبلیغات آمل با تبریک سالروز آغاز امامت امام عصر(عج) در باب تربیت درست و اصولی فرزندان متناسب با رده سنی انها برای میهمانان سخنرانی کرد

حجه الاسلام رمضانی با اشاره به اینکه گرایش دختران به حجاب و پوشیدن چادر در سنین کم بخشی از فطرت ذاتی آنهاست گفت: آنچه اهمیت دارد تشویق و جذب نوجوانان و جوانان به پوشش و حجاب در دوران دبیرستان و بالاتر می باشد و این مسئولیت خطیر برگردن مربیان مدارس و والدین دانش آموزان است.

همچنین در این مراسم، از چندین کتاب و حدیث با عنوان های “چهل حدیث درباره امام زمان”، “حکومت جهانی” و “دل نوشته های دانش آموزان به امام زمان” که توسط دانش آموزان و مربیان تهیه شده بود، رونمایی شد.

اجرای تواشیح، دعای امام زمان (عج) توسط گروه های دانش آموزی، مولودی خوانی، روخوانی نامه های منتخب برای امام زمان (عج) به فضای معنوی مراسم افزود. درپایان، خانم شجاعی ،مدیر دبستان به دانش آموزان قاری و حافظ قرآن در حضور مسئولین شهرستان و استان جوایزی به رسم یادبود اهدا کرد.

گفتنی است در این مراسم، سید جعفر رسولی، سرپرست فرمانداری ویژه آمل مبلغ 1000,000 تومان به دبستان هیئت امنایی و قرآنی فرسیو کمک کرد.

فائزه سلیمی هراز نیوز

IMAG1365 IMAG1383

IMAG1262 IMAG1265 IMAG1280

3 thoughts on “جشن مدرسه فرسیو آمل+ عکس”
  1. در راستای عرج نهادن به قرآن : ارج نهادن درسته مجید جان

  2. در انتقال سریع خبر، گاهی اشتباه تایپی پیش میاد
    مهم محتواست…
    البته اصل درست نویسی هم باید رعایت بشه

  3. سلام،باخواندن این خبریه فرمایش بزرگی افتادم،که می فرمودکه همیشه دویدن سهم کسانی هست که هرگزنمیرسندورسیدن سهم کسانی که هرگزنمی دوند………………………………..بادیدن این دوستان که امروز بایدآنهارامدیر،آنهم ازجنس شهرویژه ای بنامیم وجالبتر سالنی که درآن این همایش برگزارشد.برگشتم سالهایی که این عزیزان بعنوان دانش آموز ازمدارس آمل حضورداشتندوماهم بعنوان متولیان اجرای برنامه ها،…باهم بزرگ شدیم ولی ازقضای روزگار،برخی ازاین دوستان قدیم که حتی درمدارس ومراکزمختلف باکمک ویاری ابروبادومه و…نمره قبولی میگرفتندودرمسائل فرهنگی محلی ازاعراب نداشتندامروزشده اندانسانهای برگزیده والگو و زمام مهمترین نهاددولتی شهررادراختیارگرفته اند….حال ماکه چندصباحی است کلادرمسایل اجتماعی فعالیت داریم ومیدانیم فقط بازیهای سلیقه ای وحزبی که اینگونه آدمهاروبالاوپایین میکنه سوالی داریم ازریاست محترم جمهورووزیرمحترم آموزش وپرورش ونماینده بااقتداروباصلابت شهر که حتی اوج مدیریت خودراباانتخاب سرپرست فرمانداری نشان داده وبقیه عزیزان، آیاشان شهرآمل محمدنسب هستش وآیاایشان بایدبه بزرگان علمی وفرهنگی کلان شهرآمل راه رانشان بدهندوباکدام فانوس ….بیش ازاین گفتن فاده ای نخواهدداشت ومتاسفانه دولت تدبیروامیدنیزنتوانسته به تعهدات خودعمل بکنه ولی شاید……….درضمن باتوجه به تصاویر،جناب حاج آقارسولی (حفظ الله)حضورنداشتندوجناب حسنی مشرف حضورنمودندوجناب بهزادی بعنوان؟؟؟؟افتخارحضوردادند..یاعلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *