هراز نیوز:عضو کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به اینکه مشکلات مالی و حقوقی از دلایل اصلی تاخیر در افتتاح آزاد راه تهران -شمال است ،گفت: قطع همکاری با هر پیمانکار بخش عمرانی بر عهده مسئولین وزارت راه و شهرسازی است، اما در حوزه‌های مختلف باید تصمیم عاقلانه‌ای اتخاذ شود.

 

محمد دامادی ، با اشاره به تاخیر چندین ساله در بهره‌برداری پروژه آزادراه تهران-شمال، گفت:‌ هرچند ممکن است پروژه آزادراه تهران-شمال در یک بلاتکلیفی انتخاب پیمانکار قرار داشته باشد،اما باید عنوان کرد تاخیر در بهره‌برداری از این بزرگراه تنها مربوط به انتخاب پیمانکار و سازنده نیست.

 

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، افزود: آزادراه تهران-شمال با مشکلاتی از قبیل کمبود منابع مالی، اختلافات گسترده با پیمانکارانی همچون بنیاد مستضعفین و قرارگاه خاتم مواجه است که این مشکلات و معضلات به هیچ عنوان پسندیده یک طرح بزرگ عمرانی نخواهد بود.

 

وی تصریح کرد:‌ در صورتی که مشکلات مالی آزادراه تهران-شمال برطرف نشود هر پیمانکاری برای این طرح انتخاب شود نمی‌تواند این پروژه را به اتمام برساند.

 

دامادی در مورد خارج شدن قرارگاه خاتم از طرح آزادراه تهران-شمال، اظهار کرد: قطع همکاری با هر پیمانکار بخش عمرانی بر عهده مسئولین وزارت راه و شهرسازی است، اما در حوزه‌های مختلف باید تصمیم عاقلانه‌ای اتخاذ شود.

 

این نماینده مردم در مجلس نهم، عنوان کرد: عدم بهره‌برداری از بزرگراه تهران-شمال مشکلات بسیاری را برای مسافرین بویژه مردم استان مازندران ایجاد کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس، خاطر نشان کرد: با ادامه شرایط موجود و تعلل مسئولین و پیمانکاران و اختلافات بوجود آمده به نظر نمی‌رسد آزادراه تهران-شمال تا چند ساله آینده به بهره‌برداری برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *