رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل گفت: یک خیر آملی قول کمک 200میلیون تومانی برای ساخت محراب امامزاده ابراهیم(ع) آمل را داد.

 

اداره کل اوقاف وامورخیریه استان مازندران، حجت الاسلام رسول علیخانی امروز در گفت و گو با ما با بیان اینکه شوراهای فرهنگی باید افرادی پابکار و اجرایی باشند، افزود: امامزادگان شهرستان آمل نیازمند وجود شورای قوی فرهنگی است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل به جلوگیری از استقرار ایستگاه تاکسی در زمین‌های موقوفه این امامزاده، بیان کرد: رانندگان تاکسی شهرستان آمل به مرور زمان بخشی از زمین‌های امامزاده ابراهیم (ع) آمل را به ایستگاه تاکسی خود تبدیل کردند.

 

علیخانی با بیان اینکه استقرار تاکسی‌ها در زمین موقوفه امامزاده ابرهیم (ع) آمل صورت می‌گیرد، افزود: با وجود قوانین موجود در زمینه وقف و موقوفه از ایجاد ایستگاه تاکسی در زمین امامزاده ابراهیم (ع) آمل جلوگیری می‌کنیم.

 

وی با اشاره به طراحی ساختار داخلی و بیرونی امامزاده ابراهیم (ع) آمل گفت: طراحی همه نماهای بیرونی و داخلی این امامزاده در زمان بازسازی انجام شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل از قول 200 میلیون تومانی یک خیر آملی خبر داد و بیان داشت: این مقدار برای ساخت محراب، طراحی داخلی و بیرونی امامزاده صورت می‌گیرد.

 

علیخانی با بیان اینکه برای برون‌رفت از بعضی از مشکلات نیازمند اقدام سریع هستیم٬ افزود: این اقدام سریع نیازمند گرفتن سریع مجوز از اداره کل اوقاف مازندران است.

 

2 thoughts on “خیر آملی قول کمک200 میلیونی برای ساخت محراب امامزاده ابراهیم(ع) داد”
  1. چه خوب که در این اوضاع سخت اقتصادی خیر پیدا می شود. اقدامی پسندیده است منتها پیشنهادی داشتم، اگر این مبلغ را برای ساخت مدرسه در روستاها و یا پژوهشگاه علمی در آمل هزینه شود، بهتر نیست! قطعا نیت پاک در هر عمل خیری پاداشی یکسان دارد، بنابراین باید به فکر توسعه و آینده شهرمان بود.

  2. سلام خداپدرخيرين خير خواه را بيامرزد اول بياييد يك پارك ماشين براي زايرين بسازيد تا زندگي مردم مختل نشود واز دين وخدا زده نشوند
    اهالي امامزاده ابراهيم از بي مسوليتي مديريت اين امامزاده كلا به ستوه امدن
    چرا رفتاري ميكنيد تا مردم از مسجد وامامزاده ها فراري باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *