والیبالیست ملی‌پوش متین ورامین گفت: دیدار معوقه سختی در آمل داریم و هواداران کاله با تشویق تیم خود کار را برای حریفان دشوار می‌کنند.

 

 

 

میرسعید معروف قبل دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: سال خوبی را در آمل پشت سر گذاشتم و خاطرات زیادی را با این شهر و مردم آن دارند.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه این شهرستان از شهرهای والیبالی کشور است، افزود: نخستین قهرمانی کاله مازندران در لیگ برتر با حضورم در این تیم همراه بوده و این مسئله خاطرات زیادی را ببرایم به یادگار گذاشت.

 

 

 

معروف با اعلام اینکه بازی سختی در سالن پیامبر اعظم(ص) دارم، ابرار داشت: بازی در این سالن ورزشی برای هر تیمی مشکل است و هواداران کاله در آن به حمایت بی‌امان تیم خود می‌پردازند.

 

 

 

پاسور ملی‌پوش متین ورامین با اشاره به اینکه این تیم از مهره‌های خوب، ملی‌پوش و باانگیزه‌ای سود می‌برد،گفت: کادر فنی این تیم نیز از افراد باتجربه‌ و کاردانی استفاده می‌کند.

 

 

 

وی در پایان اذعان داشت: برای پیروزی به آمل آمدیم و امیدواریم با ارائه بازی زیبا و تماشاگرپسند نتیجه پایانی را از آن خود کنیم.

 

 

قربانعلی مسافر

One thought on “میرسعید معروف: دیدار سختی در آمل داریم/ هواداران کاله کار را برای حریفان دشوار می‌کنند”
  1. آقا سعید، بازیکن خوش فکر و کاپیتان ملی! آقا سعید، بازیکن مورد علاقه هواداران کاله! فلسفه ورزش لذت بردن است نه نتیجه. لطف کنید حواشی منفی را از بازیتان دور کنید تا هم شما و هم هوادار از بازی والیبال لذت ببرد. کاش دیروز تحریک هواداران را شما انجام نمی دادی! این حرکات وجهه ورزشی شما را کمی مخدوش می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *