هراز نیوز :احمد ناطق نوری نماینده سابق مردم نور و محمود آباد امروز چهارشنبه از ساعت 17 تا 19 در مسجد علی ابن ابیطالب روستای آهنگرکلا دابو (آمل سر ) برای حامیان مردمی دکترحسن روحانی سخنرانی خواهد کرد .

شنیده ها حاکی است انتصابات دولت دکتر حسن روحانی در استانهای شمالی به برادران ناطق نوری سپرده شده است .

به گزارش هراز نیوز شنیده شد برخی از مدیران دستگاه های اجرایی دولت دهم نیزدر این مراسم حضورخواهند یافت .

5 thoughts on “احمد ناطق در آمل سر”
  1. شنیده ها چندان درست نیست. برادران ارجمند ناطق نوری عضوی از کمیته کارگروه چیدمان هستند و نه بیشتر. حوصله به خرج باید داد.

  2. احمد را كه مردمانش هيچ نخواسند! سر بر آستان عدو چرا مي سايد! تو كه افتخار نزع خاك آمل داشتي! در آمل و آملسر كي تو را ميخواهد!!؟
    !

  3. هرچقدر خلق حماسه صبر و زحمت و تلاش و عقلانيت لازم دارد، خراب کردن آن ساده و بي‌درد سر است! فقط جهالت لازم دارد و احساس و عاطفه به جوش آمده و ديگر هيچ!
    ۱- بدون شک دشمنان اسلام و نظام و انقلاب ساکت نمي‌نشينند تا مردم مسلمان ايران حماسه‌آفريني کنند! تلاش جهان استکبار بر اين مدار شکل گرفته و خواهد گرفت که اگر مي‌توانند مانع از حماسه‌آفريني شوند و اگر نتوانستند لااقل «حماسه» خلق شده را ضايع کنند!

    ۲- در اين ميان مردم مسلمان ايران علاوه بر حماسه‌آفريني وظيفه دارند تا از حماسه‌اي که مي‌آفرينند دفاع و مراقبت و محافظت کنند تا حماسه‌آفريني بي‌فايده نشود و شيريني آن به کامشان زهر نشود!

    ۳- رفتارهاي احساسي – عاطفي نزدیکان رییس جمهور منتخب(هر که باشد و هر چقدر هم شايسته و خوب و عالي!) فعلا خویشتن داری کنند تا با درایت زمينه را براي دخالت شيطان بزرگ و غاصبان قدس و روباه پير استعمار (انگلستان) و.. در کشور و تخريب حماسه خلق شده از جانب مردم مومن ايران فراهم ننمایند!

    کافي است، با کارهای احساساتي در انتخاب مدیران آینده يا خداي نکرده در تخريب مدیران مستقر تجمع راه انداخته و با تحريک احساسات خود و مردم کار نکنید! ديگر زحمت بقيه کار مي‌ماند بر عهده بي‌بي‌سي و العربيه و سازمان منافقين و بهايي‌ها و تروريست‌هاي موساد و…!

    ۴- هرچقدر خلق حماسه صبر و زحمت و تلاش و عقلانيت لازم دارد، خراب کردن آن ساده و بي‌درد سر است! فقط جهالت لازم دارد و احساس و عاطفه به جوش آمده و ديگر هيچ!

    ۵- ان‌شاءالله با هوشياري همه، رياست جمهوري محترم، دستگاه‌هاي مسئول امنيتي و اطلاعاتي، هيچ مجالي ولو اندک براي رخنه و نفوذ دشمن در عرصه‌هاي سياسي فراهم نشود همچنان که برخلاف سال ۸۸ حلاوت حماسه‌سازي ايران اسلامي مانند زهر به کام ناپاک دشمن نشست و عظمت و سربلندي ناشي از حماسه‌آفريني گواراي وجود ملت مومن و فهيم ايران شد.

  4. مهدی بلا :
    نزع خاک آمل یعنی چه ؟ بابا ، خیلی کلاس بالا می نویسی!!! یواش تر برو ماهم بیایم.

  5. این همون ناطقی که با چوب و چماق و تحریک مردم بخشهای زیادی از آمل جدا کرد نیست؟؟ وای به حال مردم فراموشکار…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *