هراز نیوز: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل گفت: انجمن صنفی خبرنگاران آمل از حمایت کامل شهرستانی برخوردار است.

نشست هماهنگی، تعامل و برنامه‌ریزی هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل در این دیدار با بیان اینکه از هر فرد و گروهی که در راستای فرهنگ شهرستان آمل قدم بردارد حمایت می‌کنیم، اظهار داشت: شکل گرفتن انجمن صنفی خبرنگاران آمل به نفع شهرستان است و برای اعتلا و رشد منطقه مفید خواهد بود.

محمد محمدی با تاکید بر اینکه حضور اکثریت خبرنگاران در این انتخابات نشان از جایگاه این انجمن در میان قشر رسانه‌ای شهرستان دارد، بیان کرد: به نظر من اولویت شهرستان آمل توسعه فرهنگی در کنار توسعه صنعتی و اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه هنر یک قشر در با هم بودن است و برخی خبرنگاران نباید خود را از این انجمن کنار بکشند، یادآور شد: این انجمن باید با قدرت به کار خود ادامه دهد.

محمدی با اعلام اینکه هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران آمل به دنبال تعامل با تمامی خبرنگاران باشد، گفت: این انجمن تنها نام صنفی را دارد و کاملا متعلق به ارشاد است و از حمایت‌های این اداره برخوردار خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل با اشاره به خبر منتشر شده از سوی برخی رسانه‌ها درباره انحلال این انجمن یادآور شد: درباره این خبر اعتقاد دارم که با شیطنت صورت گرفت و اگر هم این اتفاق افتاده بود خبرنگاران آمل نباید آن را رسانه‌ای می‌کردند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم که فعالیت خبرنگاران به صورت کیفی‌تر به فعالیت خود ادامه دهند، بیان کرد: افزایش تعداد خبرنگاران اگر با توسعه کیفی همراه نباشد به نفع شهرستان نخواهد بود.

محمدی با تاکید بر اینکه می‌خواهیم خبرنگاران به سوی نقد منصفانه سوق داده شوند، افزود: نباید مطالب خبرنگاران به صرف اینکه پولی گرفته می‌شود نوشته شود.

وی با حمایت از برگزاری دوره‌های آموزشی انجمن صنفی خبرنگاران آمل و برگزاری کلاس‌های درس اخلاق گفت: واقعا زمانی که راه‌اندازی کلاس‌های درس اخلاق را شنیدم بسیار خرسند شدم زیرا که بهره‌گیری از علما و بزرگان برای ارتقای جایگاه خبرنگاران ضروری است.

محمدی با بیان اینکه خبرنگاران باید در کنار کار آموزش هم ببینند، یادآور شد: خبرنگار باید فاصله نقد و تخریب و فاصله آگهی و خبر را بداند و حرفه‌ای در این وادی حرکت کند.

این مسئول با تقدیر از اینکه این انجمن به دنبال تعامل با همه اقشار و گروه‌ها است، گفت: ادامه روند حرکت انجمن به سود بخش فرهنگ شهرستان خواهد بود.

وی با اعلام اینکه رابط خانه مطبوعات شهرستان آمل سال گذشته معرفی شده است، اظهار داشت: تلاش کردیم با معرفی رابط، بتوانیم شعبه خانه مطبوعات مازندران را نیز در آمل داشته باشیم که انجمن صنفی خبرنگاران با توجه به داشتن رأی اکثریت خبرنگاران این شهرستان می‌تواند آن را پیگیری کند.

 

2 thoughts on “حمایت رییس ارشاد از انجمن صنفی خبرنگاران آمل”
  1. با عرض سلام وخسته نباشید به دوستان عزیزم در انجمن صنفی خبرنگاران وهمچنین سلام بر مدیر لایق و جوان ،مردمی ،هنردوست شهرستان آمل جناب اقای محمدی ریاست محترم اداره ارشاد شهرستان آمل ..به راستی که مایه افتخار است تلاشهای شبانه روزی این عزیز وتمامی همکاران گرامیشان در عرصه فرهنگ وهنر شهرستان آمل این را به فال نیک می گیریم وامیدواریم که همیشه ودر همه جا موفق وموید باشند ..
    جناب اقای محمدی از جوانان وهنرمندان خیلی حمایت می کنند واین را باید در حمایت ازتشکیل اتحادیه عرضه محصولات فرهنگی که اولین اتحادیه فرهنگی مستقل در شهرستان آمل بود یاد اوری کنم .
    اتحادیه محصولات فرهنگی با در اختیار قرار داشتن چندین رسته صنفی در استان مازندران به عنوان اتحادیه نمونه والگوست وهمه شهرهای استان از کارکردهای این اتحادیه استفاده میکنند وان را سر لوحه کار خود رار میدهند .
    در یک اقدامی جدید اتحادیه محصولات فرهنگی با همکاری اداره فرهنگ وارشاد وبازرگانی وهمت هیئت رییسه مجمع امور صنفی یک رسته جدید با نام اجرا کنندگان موسیقی ونمایش در مجالس عروسی را به اتحادیه اضافه نمود که باز هم مربوط به جوانان هنرمند موسیقی می باشد که اینبار کلیه هنرمندان واجرا کنندگان موسقی در تا لارها ورستورانها وغیره را به طور ی زیبا که در خور شخصیت هنرمندان باشد با کمک نیروی محترم انتظامی ودایره نظارت بر اماکن ساماندهی نمود که از تلاش کلیه مسئولین خدوم شهرستان آمل تشکر می گردد ..که این طرح برای اولین بار در کشور ودر استان مازندران در شهرستان آمل اجرایی شد که هنرمندان چندین شهر از ما در باره نحوه اجرایی ان طلب کمک کرده اند که ما هم با افتخار انها را یاری خواهیم داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *