هراز نیوز :کمتر کسی ست در آمل که حاج عبدالرضا اکبری را نشناسد و از خدمات او نشنیده باشد…

 

شخصی که زندگی پر فراز و نشیبی داشت و هر از چند گاه در معرض

 

امتحانات سخت الهی قرار گرفته است…

 

از آن زمانی که در کمیته اسلامی خدمت میکرد و بعد در لباس نیروی انتظامی و یگان ویژه و

 

حال بعد از باز نشستگی اش هنوز به معنای کامل سرباز مطیع ولایت است .

….

 

الغرض

 

این روزها که دختر جوانش را از دست داده بسیار دلشکسته و هرچه ما تسلی دهیم

 

داغش التیام نمی یابد مگر اینکه

 

حضرات معصومین (علیهم السلام) نگاهی به جگر زخمی اش بکنند.

 

 

محترق الشهداء – حمزه اسماعیلی

 

هراز نیوز مصیبت وارده رابه حاج عبدالرضا اکبری و بیت شریف تسلیت عرض می نماید

حاج عبدالرضااکبری

13 thoughts on “عبدالرضا اکبری داغدار شد”
  1. این آقا واقعا زحمت می شه و با ادب و مهربانه..

  2. آقای مظلوم به دستور حضرت آقا از سال 1380 فامیلی خود را به “فرید” تغییر دادند.التماس دعا

  3. سلام
    اولاً که نظر آقای {ناشناس} چه ربطی به متن داشت!؟
    ثانیاً حضرت آقا به کسی دستور نمی دهند که نام خانوادگی شان را عوض کنند! مثل زمانی که گفته می شده حضرت آقا به آقای غلامی گفته که شهرتشان را به “صمدی” تغییر دهند و همه جا بوق و کرنا می کردند، در صورتی که چنین نبوده و اگر قرار بر تغییر فامیلی بوده، خود حضرت علامه اقدامات دیگری می کردند که فعلاً مجال بحثش نیست.
    ضمن آنکه متن خبر، مربوط به مصیبت وارده به جناب اکبری بوده که این غم جانگداز را خدمت ایشان تسلیت عرض می کنیم. مثال دو برادر در زهدان مادر و تولد زودتر یکی از آنها و گریه آن دیگری بر از دست دادن این، که بارها و بارها از زبان مبارک علامه حسن زاده نقل شده بهترین تسکین بر این مصیبت است.

  4. احسنت بر کاربر . خوب گفتی . مخصوصا قسمت آخر را . انالله و انا الیه راجعون .

  5. این خبر اصلاح شد.فکر کنم منظور ناشناس موردی بود که تو خبر قبلی ذکر شد.کاربر محترم چرا انقدر حساسیت نشون دادن؟خواجه ابوسعید و حاج ف.. و خیلی ها سره سفره حضرت آقا ازین نعمت متنعم شدند.شما دعا کنید

  6. برادر گرانقدر جناب آقای اکبری
    مصیبت وارده رابه شما وخانواده محترمتان تسلیت عرض می نمایم

  7. سلام آقا یا خانم ناشناس!
    حساسیت نشون ندادیم و ندادید که کار به اینجاها کشید. توضیح اینکه نه حضرت خواجه ابوسعید و نه آقایی موسوم به … و نه خیلی ها، خطایی مرتکب نشده و نسبت نادرستی را به علامه حسن زاده آملی ندادند که مخالفین عرفان ناب اسلامی با توسّل به آن حرف های بیربط، حدود سه ماه تمام در فضای مجازی بدترین الفاظ و بی ادبی ها را به ساحت ایشان روا بدارند و بعد از خرج کردن آن یگانه دوران، دست به قلم کرده و برای تسکین خودشان بیانیه بدهند اما حجه الاسلام … (مشهور ….) این کار را کرد! یعنی سه ماه تمام فحاشی و بی ادبی و انتساب حرف های نادرست به علامه حسن زاده، حتی یک میلیمتر از رگهای غیرت این فرد را بلند نکرد تا درباره حرفهای نادرستش توضیح بدهد اما به محض هزینه شدن علامه حسن زاده به واسطه بیانیه ارزشمندشان در انکار و تکذیب گفته های این فرد و نیز جلوگیری از بهره برداری های بعدی و خطاب قرار دادن وی به کسی که “در درسهایش برداشت نادرست داشته” و “خلط مبحث” کرده، این آقا غیرتمند شده و به فاصله یک روز بیانیه می دهد!
    واعجبا!
    دوست عزیز ناشناس!
    بیائید برای رضای خدا و همچنین دفاع از شأنیت حضرت علامه حسن زاده در فضای مجازی به اندازه وسعمان نسبت به بهره برداری های شخصی و منافع فردی حساسیت نشان دهیم و هیچکس را منتسب به ایشان نکنیم، علامه حسن زاده نیاز به دفاع امثال ما ندارد اما ما برای مصون ماندن آن عزیز از هجمه های روزمره در فضای مجازی و نیز منتسب کردن برخی …. ناآگاه باید حساسیت نشان دهیم، نگویید حساسیت نشان ندهید، چون اگر حساسیت نشان می دادیم آقای ر.ح با چراغ سبز …..(…..) اینقدر به حضرت علامه نزدیک نمی شد و اینهمه آب حق جویان طریق عرفان را گل آلود نمی کرد و نمی رفت که صدالبته ذکاوت و زیرکی مؤمنانه حضرت علامه در ممانعت از فعالیت آقای …. و این فرد، راه را بر بهره برداری بیشتر از آن عارف نامی بست. فرمودید دعا کنیم، چشم. دعا می کنیم. اما دعا می کنیم تا کسانی که زمانی در محضر درس حضرت علامه حضور می یافتند امروز به انحاء مختلف با آبروی آن بزرگمرد بازی نکرده و با سوء استفاده از حبّ ارادتمندان علامه حسن زاده، بهره برداری شخصی نکنند. دعا می کنیم همه شاگردان علامه، خواجه ابوسعیدوار با استعانت و مدد از فیض قدسی حضرت علامه، اقداماتی انجام دهند تا رهپویان طریق پرخطر عرفان از آن دم مسیحایی بهره ببرند و در راه دور و تاریک و باریک خودشناسی برای رسیدن به مقصد سعادت، برای سالکین بسان امیر کاروان باشند نه اینکه با انتسابی نادرست به حضرت علامه بگویند شمر و یزید به بهشت می روند! و بلافاصله مریدان چشم و گوش بسته این فرد در توجیه این خطاهایش، دیگران را به “نفهمیدن” و “گوش ندادن به همه نوارها” و … متهم کنند!
    دعا می کنیم که دیگر شاگردان حضرت علامه “خَضَری گونه” بیایند و با بیان رسا و تمثیلات دلنشینشان، شوق فراگیری علم و ادب و عرفان را در مشتاقان بیفزایند، نه اینکه در منابر و کلاس های درسی بگویند “آقا به من گفته که هشت سال جنگ تحت نظرت داشتم”. دعا می کنیم شاگردان آن عارف نامی همانند مرحوم مهدوی صاف و ساده و بی ریا با ذکر خاطراتی از کلاسهای حضرت علامه به کودکان چشمه عرفان، نوشیدن معارف را بیاموزند نه اینکه در بالای منبر به دیگران تهمت بزنند که “تهیه کننده برنامه نجوم اسلامی با استفاده از مصاحبه یک ساعته از علامه حسن زاده، میلیاردها تومان به جیب زده!!!” و پس از پیگیریهای متهمین مشخص شود که افترایی بیش نبوده!
    دوست ندارم بیش از این آن اقدامات منفی را مرور و تکرار کنم اما خوب شد که بعد از مدتها ما را به حرف آوردی تا کمی از زوایای ناگفته برخی اقدامات سودجویان را عنوان کنم.
    باز هم دعا می کنیم….

  8. جناب آقای اکبری تسلیت عرض می کنم….

  9. عبدالرضا عزيز داغ جوان گرجه سخت است انهم دختري محجبه كه عمري رادر دامان خانواده دوستدار اهل بيت بزرگ شده و اكنون بسوي معبود عروج نموده ولي صبر در مصيبت پاداش عظيم داشته و خداوند با صابران است و مسلما اجر كسي كه سالها خادمه حسين عزيز زهرا س بوده بي پاداش نمي ماند ما براي شماو خانواده محترم صبر و اجر جزيل و براي ان مرحومه غفران و رحمت الهي ارزومنديم

  10. حق با شماست.ولی حساب بقیه از اون آقای حجت الاسلام جداست.اونی که آقا رو دوست داره رفتار و اعمالش معلومه و اونی هم که مدعی میشه مثلا فلانی وصیت کرده نمازش رو من بخونم و… معلومه به انتظار چه واقعه ایه.پناه بر خدا.حساسیت شما در دفاع از حیثیت معنوی و علمی حضرت علامه قابل احترام و پیرویست.کاملا حق با شماست.ممنون از تذکر بجا و مدبرانه شما بنده قلباً در مقابل غیرت شما در دفاع از آبرو و مقام حضرت آقا زانو می زنم.و عذرخواهم. موفق باشید.

  11. کاربر عزیز حرف دل خیلی ها رو خوب و منطقی بیان کردی . واقعا دست مریزاد . ماشاءالله .

  12. جناب اقای اکبری بزرگ وار خدا صبر دهد به شما و خانواده محترمتان انشا الله..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *