در پی اهانت  دشمنان اسلام به ساحت نورانی پیامبرطی مراسمی صورت گرفت

 

حجت الاسلام علی اصغری با اشاره  به  ساخت فیلم موهن در خصوص پیامبر اسلام تصریح کرد :توهین به ساحت مقدس رسول خدا بدین شکل سابقه نداشته است .

رییس دفتر فرهنگ اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی تاکید کرد : اگر مسلمان جهان در برخورد با سلمان رشدی که مرتد فطری است بر طبق فتوای امام عمل می کردند ، امروز شاهد چنین جسارتی به پیامبر عظیم الشان اسلام نبودیم  .

اصغری خواستار نثار یک میلیون صلوات به ساحت مقدس حضرت رسول الله اعظم (ص) شد و گفت : با مشارکت همه اساتید و دانشجویان و کارکنان این طرح در واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی اجرا می شود .

وی افزود : در این طرح هر فرد دانشگاهی 200 صلوات برای حضرت رحمت للعالمین نثار می کند .

اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی با شعارهای مرگ بر امریکا ، مرگ بر آسراییل و  لبیک یا رسول الله تهمت به نبی اکرم اهانت به دین است ، اعلام جنگ دشمن به کل مسلمین است ، سکوت هر مسلمان خیانت است به اسلام  اهانت به ساحت پیامبر (ص) را محکوم کردند.

دانشجویان بسیجی  واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی پس اقامه نماز جماعت ظهر و عصر با تجمع در محوطه اصلی دانشگاه  در اعتراض به ساخت فیلم و چاپ کاریکاتور توهین آمیز به ساحت مقدس رسول اکرم حضرت محمد (ص) پرچم آمریکا و اسراییل را به آتش کشیدند .

بسیج اساتید ، کارکنان و دانشجویان علوم و تحقیقات آیت ا… آملی با صدور بیانیه ای مشترک ضمن ابراز انزجار از تولید فیلم موهن ، اهانت به ساحت پیامبر (ص) را محکوم کردند در قسمتی از این بیانیه اعلام شد : همانطور که امیر قافله بصیرت مقام معظم رهبری در پیام خود خطاب به ملت ایران و امت بزرگ اسلام  فرمودند :پشت صحنه‌ی این حركت شرارت‌بار، سیاست‌های خصمانه‌ی صهیونیسم و امریكا و دیگر سران استكبار جهانی است و ما استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسراییل را مسوول  این اهانت نفرت‌انگیز می دانیم .

در این بیانیه تاکید شده است : زهی خیال باطل که این  اقدامات جنون‌آمیزمجموعه‌های خبیث صهیونیستی بتواند مقدسات اسلامی را در چشم نسل‌های جوان در دنیای اسلام از جایگاه رفیع خود فروافكنده و احساسات دینی آنان را خاموش كنند.

دشمنان قسم خورده اسلام بدانند خیزش جوانان مسلمان در سراسر جهان  درخشندگی و تلالو بی بدیلی  اسلام ، قرآن و رسول مکرم خدا را روز افزون کرده است  و  بیداری اسلامی ، نشانه‌ی عظمت و اهمیت این خیزش و مبشّر رشد روزافزون آن است.

شایان ذکر است محمد عبدالله پور نیز در ابتدای این مراسم به مدیحه سرایی در شان ، مقام ومنزلت پیامبر اسلام (ص)پرداخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *