شکستگی کتف و پارگی سر بر اساس  تصادف با موتور

 

در روز 7 شهریور زن جوان که در مسیر شهرک بسیجیان به سمت مرکز شهر در حال پیاده روی بود در مواجهه با سارق موتور سوار که قصد ربودن کیف را از او را داشت با مقاوت خود متاسفانه از ناحیه سر و کتف مصدوم شد و بیهوش به روی زمین افتاد و با تلاش خانواده وی به بیمارستان 17شهریور منتقل شد و بعد از اقدامات درمانی اولیه با شکستگی کتف و پارگی سر در بخش بستری شد و تحت درمان است .

این چندین بار است که کیف قاپهای موتور سوار اقدام به نا امنی در این شهرستان می نمایند تاکنون گزارشی در خصوص اقدامات پلیس در این زمینه منتشر نشده است ، عزیزان نیروی انتظامی اگر توضیحی دارند هرا زنیوز آمادگی دارد که منتشر نماید .

خبر دوم :

27 تخت جدید و مجهز جایگزین تخت های قدیمی بیمارستان 17شهریور شد

با پیگیری بیمارستان و موافقت اداره تجهیزات پزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران  تعداد 27 تخت جدید جایگزین تخت های قدیمی بخش های بیمارستان شد ، این مرحله دوم واگذاری تخت های جدید بود و در دو سال گذشته نیز حداکثر تخت های بیمارستان تعویض شده بود با این حساب در سه سال اخیر تمامی تخت های بستری قدیمی و فرسوده  بیماران با تخت های نو جایگزین شد.

مهدی غلامی

17 thoughts on “مقاومت یک زن در برابر کیف قاپها در آمل او را راهی بیمارستان کرد/ از اقدام پلیس خبری نیست”
  1. لازم نکرده شما پارتیزان قلابی به ما درس اسلام بدی اول برو ادب یاد بگیر بعد نظر اینجور که معلومه وصیت نامه امام را نخوندی حداقل اینکار را انجام بده

  2. با سلام به همه عزیزان
    ببینید زود قضاوت کردن خیلی بد هستش شما که می گید آقای پهلوان ایشان هم مثل ما انسان هستش و درون یک سیستمی می باشه که بالا سرش قانونه پس بدون بالاسریهش نمی تونه آب هم بخوره – شما گفتید تیر اندازی و… شده بله وقتی کاملا تحقیق کنیم چرا آقای ایکس چندین بار توسط نیروی انتظامی دستگیر شده اما مجددا آزاد شده این مسئله کاملا حل می شود شما داخل شهر هستیدو از پشت پرده خبری ندارین وقتی آقای ایکس تو زندان هستش چرا یکی که از بین ما انتخاب شده به طرفداری آقای ایکس به در و دیوار می زنه !!!!!!!!!
    اگه بزرگان ما برای خودشان این کارها را نکنند این مشکلات را نداریم و نخواهیم داشت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *