هراز نیوز : لحظاتی پیش دشت لار مازندران در خبر 18:30 استان تهران ، برای چندمین بار به عنوان دشت لار استان تهران نام گرفت .

در این گزارش خبری که با موضوع کوچ عشایر از این شبکه استانی پخش شد، در چند نوبت از عبارت مجعول ” دشت لار استان تهران ” استفاده شد.

یادآور می شود : سال گذشته جمعی از فعالان اجتماعی در حاشیه برگزاری نماز جمعه این شهرستان اقدام به تهیه طومارکردند که یکی از مقامات محلی ضمن امتناع از امضا این طومار اظهار داشت :با دو تا تابلوی استان دیگه که نمیشه گفت فلان جا مال اون استانه.

این در حالیست که حجت الاسلام والمسلمین رحمانی امام جمعه شهرستان آمل در سخنانی با صلابت در یکی از خطبه های نماز جمعه از جغرافیای شهرستان آمل و استان مازندران دفاع کرد و این طومار را مورد امضا قرار داد .

22 thoughts on “با دو تا تابلو نمیشه گفت فلان جا مال اون استانه !”
  1. هماهنگ می کنیم روز برف چال سال بعد به اتفاق مردم غیور آمل تمام تابلوهای استان تهران رو از شهر آمل پاکسازی میکنیم تا حساب کار دستشون بیاد و فکر نکنن آمل نشسته تا مثل فیروزکوه لاریجان رو از مازندران جدا کنن.

  2. بچه ها سلام
    نظرت رو خوندم اما متأسفانه …
    چی بگم .
    چه چیز باعث این کم کاری ها می شه؟
    آقایان مسئول فقط کمی به این بچه ها بها و ارزش بدهند کافی ببینند که کسی مخالف شما نیست عینک بدبینی رو از چشمتون در بیارند تا بفهمید اینها مخالف شما نیستند ، اینها منتقد هستند ، با تمام وجود درک کنید و ببینید که اینهمه داد و فریاد به این خاطر هست که بعدها کسی نگوید حزب اللهی در رأس امور شهر بود که لار و پلور و امامزاده هاشم را از آمل جدا کردند.
    آقایان مسئول عملکردتان بر روی بچه های حزب اللهی تأثیر دارد چون کار خوب شما باعث سربلندی و کار بدتان مایه سرافکندگی می شود یا باقدرت فروان از حقوق همشهریان دفاع کنید یا اینکه توانایی ندارید استعفا دهید تا باعث سرافکندگی نباشید .

  3. مسئولین اگر حرکتی به نفع حقوق شهر آمل بکنند، قطعا مردم پشتشون می ایستن.
    ترس از دست دادن میز رو نداشته باشید که به قول معروف میز به هیچ کس وفا نکرده … حتی میز دبستان

  4. دشت لار مال ماست اون کسی که تو تهران نشسته میگه دشت لار مال ماست حتما جا برای خونه ساختن کم اورده میگه دشت لار برای اوناست

  5. لازم به ذکر هست که زمین خواری در تهران بیداد میکنه …….
    این تمدن استاندار تهران هم زیر اتهام اختلاس هست
    فقط من متوجه نشدم، چطور کسی که متهم به اختلاس هست همچنان در پست خودش میمونه…… بهاین طریق تمام اسناد و مدارک رو میتونه از بین ببره.

  6. فکر میکنید که با غارت منابع آبزی دشت لار به دست برخی افراد آملی میتوانید این منطقه را از حیض انتفاع ساقط نمائید.این منطقه از زمان قاجار یکی از شکارگاه های استان تهران بوده است

  7. فکر میکنید که با غارت منابع آبزی دشت لار به دست برخی افراد آملی که آنجا را ملک خصوصی کرده اند میتوانید این منطقه را از حیض انتفاع ساقط نمائید.این منطقه از زمان قاجار یکی از شکارگاه های استان تهران بوده است و شما بیخودی زور میزنید .شما اگر میتوانید بروید جنگل های خودتان را حفظ نمائیدکه در حال نابودکردن آن هستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *