قاسم رضایی با حضور در پست های ایمنی و سلامت شهرستان آمل، خدمت در هلال احمر را افتخاری بزرگ دانسته و در کنار اعضا در پست ایمنی و سلامت به ارائه خدمت پرداخت.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، قاسم رضایی قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن، مدال آور مسابقات جهانی و عضو تیم ملی کشتی فرنگی از پست ­های ایمنی و سلامت نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان آمل بازدید کرد. در این بازدید که با حضور سرپرست جمعیت هلال احمر آمل انجام پذیرفت؛ قاسم رضایی ضمن تقدیر از حضور فعال وخدمات ارزنده­ اعضای جوانان، از علاقمندی خود نسبت به عضویت در این سازمان سخن گفت.

قهرمان ملی پوش کشور در حاشیه این حضور ضمن اشاره به ارائه خدمات بشردوستانه از سوی جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر حلقه اتصالی است میان مردم و تمامی آنانی که عشق خدمت به مردم را در دل می پرورانند.

رضایی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر و با اشاره به علاقمندی به شرکت در فعالیتهای بشردوستانه، گفت: خدمت خالصانه به مردم موهبتی از الطاف خداوند کریم است و باید قدرشناس این نعمت عظیم بود.

سرپرست جمعیت هلال احمر آمل ضمن تقدیر از حضور این قهرمان ارزنده کشور در کنار اعضای جوان این جمعیت، افزود: حضور ورزشکاران و هنرمندان به عنوان عضو داوطلب در چنین موقعیت هایی موجب همدلی و مشارکت بیشتر مردم در نوع دوستی خواهد شد.

قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن اظهار داشت: علاقه بسیاری به عضویت در هلال احمر و فعالیت های بشردوستانه آن دارم اما به دلیل حضور در مسابقات و اردوهای متعدد، این مهم تاکنون امکان پذیر نبوده است.

در ادامه با حضور جمشید نیک زاد سرپرست شعبه آمل واعضای جوان و داوطلب این شهرستان در پست شهید جانبرار حیدری، رضایی ردای خدمت بر تن پوشید و عضو افتخاری جمعیت هلال احمر آمل شد.

unnamed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *