هـراز نـیـوز: زن و مردي که تحت عنوان يک موسسه خيريه اقدام به جمع آوري کمک هاي نقدي و غيرنقدي مي کردند ، از سوي پليس اطلاعات شهرستان آمل شناسايي و دستگير شدند .

 

«سرهنگ ولي اله گنجيان مقدم» با اعلام اين خبر در تشريح آن گفت : ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي شهرستان آمل با دريافت گزارشي هايي مبني براينکه فردي به نام «م-خ» به همراه همسرش «س-ت» با جعل عنوان ، از نام يک موسسه خيريه سوءاستفاده مي کنند ، شناسايي و دستگيري آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود : در بررسي ها مشخص شد اين زوج با تهيه قبوض جعلي به نام موسسه خيريه اقدام به جمع آوري غيرقانوني کمک هاي نقدي و غيرنقدي از کسبه و افراد خير مي کنند، اظهارداشت : با هماهنگي انجام شده ، هر دو متهم که در يکي از روستاهاي شهرستان آمل ساکن بودند ، دستگير و در بازرسي از منزلشان تعدادي قبوض و کارت حکم ماموريت جعلي مربوط به موسسه خيريه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل با بيان اينكه متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي شدند ، از مردم خواست، هوشياربوده و به خاطر داشته باشند كه افراد کلاهبردار در قالب افرادي دلسوز، شيرين زبان و شيک پوش ظاهر مي شوند تا از اعتمادشان سوء استفاده كنند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *