عصر روز شنبه دو تیم کاسپین بابل و خاورجوان آمل  از سری مسابقات لیگ برترجوانان استان در زمین بیشه سرا بابل به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی یک بریک رسیدند زننده تک گل تیم آمل نیز امیرمحمد ولی بود.

در پایان بازی مصاحبه ای داشتیم با احمد کاویانپور بازیکن سابق نساجی که حالا در سمت سرمربیگری تیم آمل در مستطیل سبز حضور دارد:

*آقای کاویانپور نظرتان را راجع به بازی با تیم کاسپین بابل بفرمایید:

تیم کاسپین را به خوبی میشناختیم و فضاهای مهم را بسته بودیم و از همان اول بر بازی مسلط بودیم و موقعیت های خوبی نیز داشتیم که فقط از یکی از آن ها استفاده کردیم در دقیقه20به گل رسیدیم اما از روی یک ضربه کاشته و با بی دقتی مدافعان گل خوردیم در این بازی به علت مصدومیت2بازیکن وتعویض های اجباری نتوانستم برنامه ای که داشتمرو پیاده کنیم اما با این حال خیلی بهتر از حریف بودیم.

*روند پیشرفت تیم راضی کننده است؟

در تمامی بازیهایی که انجام دادیم به اعتقاد همه از حریفمان بهتر بودیم اما از موقعیت ها به خوبی استفاده نمیکنیم و خیلی راحت گل میخوریم.

*به صعود به مرحله بعد امیدوار هستید؟

با تمام کمبودها وکاستی ها به آینده امیدوارم وبه شاگردانم ایمان دارم و تمام تلاش خود را میکنیم تا بتوانیم جایگاه خوبی در جدول بدست بیاوریم.

*بازی بعدی شما چه زمانی و با چه تیمی است؟

چهارشنبه هفته جاری با تیم وحدت جویبار در آمل بازی داریم.

*در پایان اگر صحبت خاصی دارید بفرمایید:

بازیی که در این هفته پیش رو داریم حساس ترین بازی هفته است,به اعتقاد من این بازی6امتیازی است که امیدواریم در خانه بتوانیم از تیم خوب جویبار امتیاز کامل بگیریم,ضمنا از شما و همکارانتان بابت پوشش این بازی ها تشکر میکنم.

ضمنا یادآور میشویم تا پایان هفته چهارم لیگ برتر جوانان استان(صعود به لیگ برتر کشور)تیم های شموشک نوشهر10,وحدت جویبار وشهدای بابل9 وخاورجوان آمل با 8امتیاز اول تا چهارم هستند.
جواد نیک پرور هرازنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *