مراسم استقبالی که برای عادل غلامی ملی‌پوش آملی تدارک دیده شده بود، تحقیرکننده بود.

به گزارش هراز نیوز به نقل از فارس: مراسم استقبالی که برای عادل غلامی ملی‌پوش آملی تدارک دیده شده بود، تحقیرکننده بود.

از روزهای گذشته خبر استقبال از عادل غلامی که به همراه تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی به قهرمانی رسیده بود پراکنده به گوش می‌رسید.

اما دیروز ظهر مراسم استقبال از این ملی‌پوش در شان یک والیبالیست ملی پوش که هیچ برای یک قهرمان ساده ورزشی نیز نبود.

به دلیل بارش باران، مصادف شدن زمان استقبال با حضور دانش‌آموزان در مدارس و تعطیل بودن کلاس‌های والیبال و سایر رشته‌های ورزشی، تقریبا مردم زیادی در استقبال این والیبالیست سخت‌کوش حاضر نبودند.

مسئولان استانی و شهرستانی آمل شامل فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر، رئیس هیات والیبال استان مازندران و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان نیز در این مراسم کم جمعیت حاضر نشدند.

در سالن ورزشی این مراسم نیز به جز بهروز عطایی سرمربی کاله، رئیس و کارمندان اداره ورزش و جوانان آمل، رئیس هیات والیبال آمل و تنی چند از ورزشکاران آملی تقریبا کسی حضور نداشت.

خانواده عادل غلامی به ویژه مادر وی، این استقبال را توهین به فرزندش خواندند و از این مراسم به شدت انتقاد کردند.

عادل غلامی در روستای محل تولدش مورد اقبال بسیار زیادی است و نوجوانان زیادی به دلیل علاقه به وی به این ورزش روی آورده‌اند اما دست‌اندرکاران حتی نتوانستند این علاقه‌مندان را برای استقبال تدارک ببینند.

از دو روز گذشته هوای استان مازندران به شدت سرد شد و بارش همزمان باران نیز موجب شد تا این استقبال به بدترین گونه صورت پذیرد.

این در حالی است که عادل غلامی پس از این استقبال مایوس‌ کننده برای شرکت در مراسم تقدیر از والیبالیست‌ها در حضور رئیس‌جمهور به تهران بازگشت.

گفتنی است، هیچ بنر تبریک و قدردانی از این ورزشکار ملی پوش نیز در سطح شهر آمل به چشم نمی‌خورد.

حال اینکه چگونه برای یک مراسم استقبال نه چندان شایسته بدون تدارکات لازم یک ملی‌پوش را در این هوای بارانی و راه طولانی به زادگاهش فرا می‌خوانند جای سوال دارد.

 

7 thoughts on “استقبال تحقیرآمیز از ملی‌پوش آملی +تصاویر”
  1. با سلام خدمت همشهریان عزیزم.باید بیشتر از همه برای برگزار کنندگان این مراسم تاسف خورد چرا که حداقل اطلاع رسانی در سطح شهر آمل نکردند(اگه از هر هیئت ورزشی و اداره شهرستان چند نفر می آمدند سالن پر از جمعیت می شد) با این حرکت نا شایست خود موجب آبرو ریزی مردم آمل شدند و همچنین باعث دل آزردگی خانواده عادل عزیز شدند …

  2. آقای غلامی تحقیر نشد.مردم شهرش بزرگای ورزش شهرش تحقیر شدن با اون همه ادعا.آملیها مرامشون تو تشکر و قدر دانی از پیشکسوت و قهرمان همین.متآسفیم

  3. ای برادر من! درد همه ی ما از همینه . یکی شده ریس شورا شونصد تا بنر زدن 10برابر هیکلش که معلوم هم نیست از طرف چه قشری و با پول چه کسایی …

    شاید بی توجهی مسیولین شهری در این مورد باعث خجالت باشد وی مطمئن باش مردم آمل قدرد ان زحمات شما هستند .

  4. عادل.. ما دوست داریم.. و اطلاع نداشتیم.وگرنه حتما خدمت می رسیدیم. اما مسوولان. به مسولان دلسوز ما حق بده. اونا اونقدر گرم زدو بند ها.. ببخشید آنقدر شیفته ی خدمت هستند و در خدمت به مردم غرق شدند که نایی برای آمدن به استقبال افتخار آفرین شهر که نامش برای همیشه در تاریخ ورزش ایران و جهان می درخشد ندارند.. خب حق بدید دیگه… ای بابا. چیکار دارید باهاشون. بذارید به خدمت گذاری هاشون ادامه بدن طفلکی ها.

  5. جای احسان خالی هست
    چند وقت هست عکسی ازش نمیذارین

  6. جناب آقای غلامی
    ضمن احترام به مقام شایسته جنابعالی در رشته پرطرفدار والیبال، کمال تاسف خود را در اهمال و اشتباهات مدیران شهر آمل ابراز داشته امیدوارم پذیرای احترامات فائقه این حقیر باشید.

    فرزند آمل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *