سی و سومین تور الگو برداری قطعه سازان خودرو در شرکت پیشرو پلیمر طبرستان در مورخ 30/05/92 برگزار می شود.

جناب آقای قیصر طالب زاده رئیس هیئت مدیره شرکت پیشرو پلیمر طبرستان در حاشیه آئین سی و سومین تور الگو برداری سازندگان قطعات خودرویی به خبرنگارهراز نیوز گفت:
این برنامه توسط دفتر ساپکو شمال و واحد مدیریت نوین شرکت ساپکو تدارک دیده شده که با هدف الگو برداری از تجارت مدیریتی بین شرکت های قطعه ساز ساپکو اجرا می شود و ضمناً تعداد 25 نفر ازچندین شرکت در این بازدید حضور دارند.

لازم به ذکر است شرکت پیشرو پلیمر طبرستان در سال 1388 در شهرک صنعتی منصورکنده بابل با هدف تولید قالب و قطعات پلیمری افتتاح گردید. در حال حاضر تعدا افراد شاغل در گروه صنعتی پیشرو حدوداً 350 نفر و تعداد انواع قطعات تولیدی در این شرکت به بیش از 200 قطعه مختلف می باشد. از دیگر مزایای این شرکت وجود امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی نوین ، برخورداری از ماشین آلات پیشرفته تولید قالب های تزریقی جهت دستیابی به اهداف متعالی خود یعنی رشد و توسعه هر چه بیشتر صنعت خودروسازی کشور می باشد.

6 thoughts on “برگزاری سی و سومین تور الگو برداری قطعه سازان خودرو در شرکت پیشرو پلیمر طبرستان”
  1. گروه صنعتی پیشرو جزء برترین شرکتهای تولید انواع قطعات پلیمیری در زمینه صنعت خودرو و سایر صنایع می باشد که بنده از نزدیک از این کارخانه بازدید داشتم و امیدوارم مدیران این مجموعه صنعتی ، آقایان طالب زاده و مختاری که از افتخارات صنعت بابل می باشند در تمامی مراحل کاری خویش از پیش موفقتر باشند .

  2. روابط عمومی سازمان شرکت شهرکهای صنعتی استان مازندران گفت:

    مدیر عامل محترم شرکت پیشرو طبرستان
    باسلام
    احتراماً میزبانی آن مجموعۀ صنعتی در تور مزبور نشان از موفقیت آن مجموعۀ صنعتی در پیشبرد اهداف مورد نظر می باشد.
    ومن ا…توفیق

  3. روابط عمومی سازمان صنعت، معدن، تجارت استان مازندران گفت:

    جناب آقای طالب زاده ریاست محترم هیئت مدیره شرکت پیشرو پلیمر
    باسلام
    موفقیت بدست آمدۀ شما که نشان از توان بالای مجموعۀ صنعتی پیشرو پلیمر داشته را به همۀ اعضای محترم هیئت مدیره تبریک عرض می نمایم. بی شک وجود شرکتهایی همچون یشرو پلیمر باعث افتخار شهرستان بابل و صنعت استان می باشد.

  4. با اميد به فضل خدا و تلاش هاي تماميه همكاران ودوستان در اين مجموعه ، همچون هميشه شاهد درخشش ستاره زيبائي بنام پيشرو پليمر در آسمان صنعت خودرو خواهيم بود،ضمنا امروز به يمن دستيابي به موفقيت هاي پي درپي(ارتقاء گريد) جشن كوچك و ضيافتي در شركت برگذار گرديد كه جا دارد از مديريت محترم و همكاران عزيز تشكر و قدر داني بعمل آوريم، به اميد پيروزي و سربلندي ايران و ايراني

  5. جناب آقای طالب زاده ریاست محترم هیئت مدیره شرکت پیشرو پلیمر طبرستان

    با سلام
    احتراما از داشت تدبیر شایسته و تلاش بایسته ی جناب عالی در برگزاری تورالگوبرداري قطعه سازان در زمينه برنامه ريزي و لجستيك که با درایت و کفایت همسو و همنوا بود؛ تشكر نموده وامیداست با هم افزایی، هم اندیشی، هم گامی و همراهمی ، این تعامل و همکاری، تداوم یابد.

  6. متاسفانه همه اینها نمایشی بیش نیست و از بابت مدیریت ضعیف همین به اصطلاح مدیران چندین ماه از حقوق ما پرداخت نشده است. متاسفم برای تمامی این پیام ها. امیدوارم سالهای بعد هم این دوستان حامی باشند وقتی شرکت زیر بار بدهی سنگین غرق شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *