هراز نیوز : شنیده های خبرنگار هراز نیوز از وزارت کشورحاکی از انتصاب محسن نریمان نماینده ادوار مردم بابل در مجلس شورای اسلامی به سمت معاونت هماهنگی امورعمرانی وزارت کشوراست .

وی که از فعالان ستاد دکتر حسن روحانی بوده است به احتمال قوی امروز به سمت معاونت هماهنگی امورعمرانی وزارت کشورمنصوب خواهد شد .

از سوابق نامبرده می توان به استانداری استان خراسان شمالی ومدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان تهران اشاره کرد .

خاطرنشان می نماید :نریمان از حامیان سرسخت میرحسین موسوی در انتخابات  ریاست جمهوری سال 1388 بود .

شنیده های دیگری از این وزارتخانه حاکیست: علی اصغر احمدی معاون سابق امنیتی و انتظامی وزارت کشور و استاندار سابق گلستان یکی از افرادی است که برای تصدی پست معاونت سیاسی وزارت کشور در نظر گرفته شده است. احمدی عضو حزب همبستگی و مسئول ستاد انتخاباتی آیت ا… هاشمی رفسنجانی در استان گلستان بوده است.

همچنین از وزارت بهداشت ودرمان خبر می رسد دکتر انوشیروان محسنی بندی پی نماینده ادوار مردم نوشهر وچالوس در مجلس شورای اسلامی قرار است به سمت معاونت پارلمانی این وزارت خانه منصوب شود.

 

6 thoughts on “نریمان در راه معاونت عمرانی وزارت کشور”
  1. قبلا که 90% اعتبارات استان میرفت بابل الان 100 %
    میره
    خداقوت

  2. از افتخارات مازندرانیهاست که در منصبهای بالا قرار بگیرند.
    آملی و بابلی نداره!

  3. اینهمه بابلی در مناصب گوناگون هستند اونوقت بابل عقب افتاده ترین شعر استانه

  4. دومی بابلی که مدیر واقعی شد! آقایون آملی فقط جلسه بذارن و هارت و پورت کنن!!! بلدن کلاس بذارن!! چی چی بود این همایش تدبیر!!!؟؟ گفتم که اینا رو به اندازه اشپیل مرغ هم ارزش نمیدن!! چه از خود راضی هم هستن این آدمهای ……!!!!؟

  5. علی اصغر احمدی معاون سابق امنیتی و انتظامی وزارت کشور و استاندار سابق گلستان یکی از افرادی است که برای تصدی پست معاونت سیاسی وزارت کشور در نظر گرفته شده است. احمدی عضو حزب همبستگی و مسئول ستاد انتخاباتی آیت ا… هاشمی رفسنجانی در استان گلستان بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *