هراز نیوز : چندی پیش  رسانه ها خبری از  گلایه های پدر نوشاد عالمیان ،بهترین پینگ پنگ باز ایران را مبنی بر اخراجش از دانشگاه  منتشر کردند که در نهایت با تلاش مسئولان دانشگاه مشکل نوشاد حل شد .

هراز نیوز : رحمت الله عالمیان پدر نوشاد عالمیان در گفتگو با خبرنگار ما درباره عملکرد فرزندش نوشاد دانشجوی علوم و تحقیقات آیت الله املی در فینال پروتورهای پینگ پنگ جهان بیان کرد : این مسابقه‌ها ماحصل فینال تمام پروتورهای جهان بود که پینگ‌پنگ ‌بازانی که توانسته بودند امتیازات لازم را به دست آورند به این رقابت‌ها راه یافته بودند.

وی در خصوص صعود رتبه نوشاد به رنکینگ 40جهانی گفت :نوشاد  جزو معدود بازیکنانی است که در طی یک سال چنین جهشی در رنکینگ خود داشته و از رتبه 100 به 40 رسیده است.

پدر بهترین پینگ پنگ باز ایران ضمن تقدیر از زحمات و حمایت های دکتر فاضل لاریجانی رییس واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی بیان  داشت: لازم است از همین طریق از همه کسانیکه به هر نحوی در طول این مدت  برای نوشاد و نیما متقبل زحمت شده اند صمیمانه تشکر می کنم .

وی همچنین در خصوص برنامه های آینده نوشاد گفت : نوشاد پس ازبازگشت برای شرکت در مسابقات بین المللی دهه مبارک فجر آماده خواهدشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *