هراز نيوز: حيدر مصلحي پس از پايان جلسه ي هيات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ تلاش مي كنيم تمام وجوه اختلاس شده بدون كم وكاست به بانك مسترد شود .

وي با بيان اينكه دستگاه اطلاعاتي كشور از اواسط سال گذشته بر اين موضوع اشراف داشت، اظهار داشت: دستگاه اطلاعاتي كشور اين موضوع را به گونه‌اي دنبال مي كرد كه كوچكترين زيان و خسارتي به بيت المال و مردم وارد نشود.

مصلحي تصريح كرد: دستگاه اطلاعاتي نسبت به دستگيري و برگرداندن پول هاي جابه جا شده اولين اقدام كننده بود.

وي در ادامه با بيان اينكه بانك مركزي و وزارت اقتصاد و دارايي در اين زمينه همكاري بسيار خوبي داشتند، افزود : موضوعي كه اتفاق افتاده تخلفي بود كه در يك بانك صورت گرفت و تخلف بانك متخلف نيز در حال رسيدگي است و ما نيز تا پايان كار به طور جدي اين موضوع را پيگيري مي كنيم.
وي در بخش ديگري از سخنان خود در باره گروهك تروريستي پژاك گفت: سپاه با اقداماتي كه انجام داده است ضربات مهلكي به آنها وارد كرده و آنها نيز با توجه به ضربات سنگيني كه دريافت كرده اند در صدد اقدامات تلافي جويانه هستند.

مصلحي تاكيد كرد: اين مجموعه در بحث اطلاعاتي نيز ضربه هاي سنگين اطلاعاتي را دريافت كرده است و ما به دنبال اضمحلال و نابودي كامل اين گروهك هستيم.

وزير اطلاعات در بخش ديگري از سخنان خود درباره به هلاكت رسيدن يكي از افراد گروهك كومله كه سال گذشته در تاسوعاي حسيني 3 نفر از ماموران نيروي انتظامي را به شهادت رسانده بود، گفت: اين فرد دو شب پيش با هدف انجام اقداماتي وارد كشور شد و در جريان درگيري نيروهاي ما، وي و شماري از همراهانش به هلاكت رسيده و جمعي نيز دستگير شدند.
منبع: ايرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *