هراز نيوز: یکی از روزنامه های جریان انحرافی درصدد است تا ویژه نامه ای در ایام تعطیلات عید فطر به روی دکه ها بفرستد. دو هفته پیش نیز یکی از روزنامه های این جریان تفرقه افکن، ویژه نامه «خاتون» را به عنوان ضمیمه رایگان منتشر کرد که با اعتراضات گسترده از جانب مراجع عظام تقلید، نخبگان سیاسی و دلسوزان نظام شد.

به گزارش شفاف، آن طور که از شواهد و قراین پیداست، بناست تا ویژه نامه بعدی این روزنامه جریان وحدت ستیز با عنوانی برگرفته از جنگ های صدر اسلام چاپ شود که یادآور فتنه، تفرقه و تنش های آن دوران است. از آن جا که مقام معظم رهبری به کرّات اصلی، فرعی کردن مسائل و نپرداختن به حواشی را از اهداف اولیه نظام و لازمه پیشرفت کشور عنوان کرده اند، انتشار این ضمیمه های رایگان با پول بیت المال و با مفاهیم تفرقه افکنانه آن هم از جانب ارگان های رسمی دولتی که، داعیه ولایت مداری دارد تعجب برانگیز است.

به نظر می رسد جریان انحرافی درصدد است تا با انتشار این ویژه نامه، دو هفته پس از ویژه نامه «خاتون» افکار خواص و عوام و نیز رسانه ها را از عملکرد دولت به سمت مسائل فرعی منحرف کند تا احیاناً بتواند نقشه ها و طرح های پیچیده اش را با سهولت بیشتری عملی سازد.

به گزارش خبرنگار شفاف، مطالب این ویژه نامه، با محوریت حمله به نخبگان میانه رو و خواص ضد جریان انحرافی تهیه شده است. انتشار این قسم ضمیمه های رایگان از یک سو و مخدوش کردن وحدت ملی و دامن زدن به فضای متشنج سیاسی کشور از دیگر سو حساسیت برانگیز و خلاف منافع ملی تلقی می شود.

پیش از این نیز در راستای تطبیق های بی جای تاریخی این جریان وحدت گریز و انحرافی، مستندی با مضمون تطبیق شخصیت های دوران مختار با شخصیت های سیاسی ایران ساخته اند که بناست به زودی مانند مستند «ظهور بسیار نزدیک است» به رایگان در اختیار مردم قرار دهند تا با عوام فریبی بتوانند به اهداف قدرت طلبانه باطل خود دست یابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *