هرازنیوز : سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، گفت: دشمن تلاش کرد که فلسطین‌ مساله اصلی و اول خود فلسطین نباشد و اعراب و برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی هم کمک کردند و نه تنها اینچنین نشد، بلکه مساله اول منطقه و جهان شد و بطوری که باید عنوان کرد که دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است. ‎

 

قاسم عزیززاده گرجی، معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، جمعه (۱۷ فروردین) در جمع راهپیمایان روز قدس شهرستان میاندورود، اظهار کرد: مساله فلسطین همواره از اولویت های سیاست خارجی حضرت امام راحل بود و اقدام آگاهانه حضرت امام (ره) در راستای نامگذاری روز قدس در آغازین ماه‌های انقلاب ستودنی است.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس بواسطه این موضوع و تبیین مقام معظم رهبری هر سال پررنگ تر و با شکوه تر از قبل برگزار می شود و در تمام جهان تداوم و گسترش یافته است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، یادآور شد: سراسر جهان، خیزش و خروش مردم در راهپیمایی روز قدس و این حضور عظیم مردم را خواهند دید.

عزیززاده گرجی، گفت: موضوع فلسطین دارای ارزش و جایگاه والایی است و رهبری معظم انقلاب، اهتمام ویژه بر این‌ مساله داشتند.

وی افزود: وجود مسجدالاقصی و سرزمینی که جایگاه پیامبران الهی بود و قبله اول مسلمانان و محل معراج‌ پیامبر بود از ارزش بالایی برخوردار است و برای دشمنان اسلام و ادیان الهی مهم، مسجدالاقصی و بیت المقدس برای حضور در این سرزمین و گسترش سرزمینی مهم است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، با بیان اینکه آنچه امروز در غزه بواسطه رزمندگان اسلام اتفاق می افتد، روحیه انقلابی برگرفته از روحیات شهدای عزیز ما و اراده مردم و نظام و انقلاب اسلامی و سردار سلیمانی است.

عزیززاده گرجی، خاطر نشان کرد: از دستاوردهای مهم طوفان الاقصی ، کاهش ۷۰ درصدی مهاجرت به اسراییل و اوج مهاجرت معکوس در سرزمین اشتغالی است که موجب افزایش اختلافات در بین‌ سران رژیم صهیونیستی و ارتش و دستگاه های امنیتی شد.

وی افزود: طوفان الاقصی افسانه شکست ناپذیری اسراییل غاصب را در هم شکست و هزاران نفر از نیروهای رژیم جعلی صهیونیستی کشته و زخمی شدند و خط بطلانی بر افسانه شکست ناپذیری اسراییل کشیده شد.

به گفته عزیززاده گرجی، حمله بی رحمانه رژیم صهیونیستی در سوریه و اقدامات جنایتکارانه، ناشی از جنون رژیم غاصب اسراییل است و نشانه های نابودی و شکست این رژیم است.

این مسوول افزود: غزه و حوادث و جنایات اتفاق افتاده در آن موجب بیداری جهان در رابطه با شناخت چهره پلید و جنایتکار اسرائیل غاصب شد.

وی یادآور شد: پیروزی های پیاپی امت اسلام علیه کفر و استکبار، سلطه و صهیونیست حاصل بیداری اسلامی و پیوند معنادار با روز جهانی قدس است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، گفت: دشمن تلاش کرد که فلسطین‌ مساله اصلی و اول خود فلسطین نباشد و اعراب و برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی هم کمک کردند و نه تنها اینچنین نشد، بلکه مساله اول منطقه و جهان شد و دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است.

عزیززاده گرجی افزود: امروز مبارزه‌ با اسراییل، مبارزه با کفر، استکبار و نظام سلطه است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *