هراز نیوز :بدون شک یکی از عوامل موفقیت تیم کاله در این سه سال اخیر توجه به بازیکنان بومی و به ویژه کادر رهبری این تیم است و در این میان یکی از کسانی که در کسب این نتایج مطلوب نقش فراوانی داشت کسی نبود جز عادل غلامی بازیکن سرعتی زن تیم کاله و سابق  تیم ملی که هنوز جای خالی او در تیم ملی احساس می شود،بازیکنی که شایستگی های خود را در رقابت های جام باشگاه های آسیا به خوبی نشان داد و کسب عنوان بهترین مدافع آسیا پاسخی بود به تلاش بی وقفه این جوان آملی.

 

  • جناب آقای غلامی اگرچه دیر شد اما تبریک صمیمانه هراز نیوز را پذیرا باشید:

من هم از شما تشکر می کنم که نگاه ویژه ای به ما ورزشکاران دارید.

  • شرایط تیم کاله در بازیهای آسیایی به چه صورتی بود؟

تیمی که برای اولین بار به این مسابقات اعزام شد شرایط خوب و عالی داشت اما در کل نتیجه ای که گرفته شد چیزی نبود که از قبل انتظارش را داشتیم ،همه تلاش فراوانی داشتند ولی اثر بخش نبود،امیدوارم که در آینده بتوانیم مقامی در خور آملی ها بدست آوریم.

  • بعد از درخشش شما در رقابت های آسیایی وکسب عنوان بهترین مدافع آسیا همه فکر می کردند که شما جایگاهتان را در تیم ملی پس خواهید گرفت اما نشد،چرا؟

سوتفاهماتی بوجود آمده بود که متاسفانه برطرف نشد،کادر فنی از من به خاطر کاری که نکرده بودم در خواست کرد تا عذرخواهی کنم اما من هیچ وقت به خاطر عملی که مرتکب نشدم عذرخواهی نمی کنم.

  • آقای ولاسکو در یک مصاحبه مطبوعاتی چند ماه پیش گفتند که عادل غلامی خود مسبب کنار گذاشتنش از تیم ملی بود:

به علت مصدومیتی که بعد از مسابقات لیگ برایم پیش آمده بود بنا بر درخواست سر مربی با پزشک تیم صحبت کردم و پس از موافقت ایشان اردو را ترک کردم تا نزد پزشک متخصص به ادامه درمان بپردازم و بعد از یک هفته دوباره به اردو تیم ملی برای مسابقات ایتالیا دعوت شدم و حتی ویزا برای من صادر شد اما به علت تشدید مصدومیت نتوانستم همراه تیم اعزام بشوم و در تهران با تیم ب تمرین کردم و پس از بازگشت تیم الف به دلایل نامعلومی برای همیشه کنار گذاشته شدم در صورتی که بازیکنانی با شرایط ضعیف تر از من هنوز در ترکیب تیم ملی حضور دارند.

  • از مسئولان تیم کاله و تربیت بدنی شهر کسی پیگیر کار شما بود؟

همین جا از مدیران کاله که برای من تلاشهای زیادی کردند سپاسگزارم،اما متاسفانه این تلاشها ثمری نداشت

  • خوب اندکی از جام باشگاهها فاصله بگیریم،تمرینات پیش فصل شروع شد وضعیت تیمتان چطور است؟

اکثر بازیکنانی که تازه جذب شده اند هم اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارند و ما در حال بدنسازی هستیم و انشاالله با بازگشت این بازیکنان تمرینات را برای کسب عنوان قهرمانی با شدت زیاد آغاز می کنیم.

  • به عنوان یکی از بازیکنان قدیمی تیم کاله از جذب بازیکنان جدید رضایت دارید؟

بازیکنانی که به ما اضافه شدند از لحاظ فنی بسیار در سطح بالایی هستند و امیدواریم که بتوانیم از مقام قهرمانی خودمان دفاع کنیم.

  • هواداران آملی؟

آملی ها واقعا در این سه سال برای ما سنگ تمام گذاشتند و این موفقیت ها بدست نمی آمد مگر با حمایت این عزیزان،هواداران آملی پرشورترین وبهترین هواداران ایران هستند.

  • حرف آخر؟

من از همه کسانی که برای ما زحمت زیادی کشیدند بسیار متشکرم و امیدوارم که امسال هم ما را تنها نگذارند و با تشویق های پرشور خود ما را در کسب عنوان قهرمانی همراهی کنند.

سرویس ورزشی هرازنیوز-مصطفی مقدس

8 thoughts on “گفتگوی خواندنی با عادل غلامی سرعتی زن تیم کاله”
  1. واقعاً بازيت حرف نداره آقاي عادل غلامي
    ممنون از شما

  2. عادل جان فقط در یک کلمه
    امید تیم مایی

  3. جناب غلامی ازشماوتمام بازیکنان تیم ملی کمال سپاس رادارم.

  4. عادل جون دوست دارم امیدتیم مایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *