هراز نیوز : جهان پهلوان قاسم رضایی  قهرمان کشتی فرنگی المپیک روز یکشنبه 22 مرداد ساعت 4 بعد از ظهر طی مراسمی از میدان قائم شهر آمل مورد استقبال آملی ها قرار خواهد گرفت .

سپس پهلوان آملی در یک خودرو رو باز از مسیر خیابان امام خمینی ،میدان 17 شهریور ، پل معلق ، خیابان امام رضا ، میدان هزار سنگر و مجدد خیابان امام رضا ، بلوار آزادگان و درنهایت سالن ورزشی شهید حسن نژاد آمل پذیرای خیل مشتاقان و علاقمندان به این ورزشکار غیور آملی خواهد بود .

براساس این گزارش امروز شنبه در جلسه ستاد استقبال از قاسم رضایی تکلیف برخی از هدایایی که قرار است به وی تقدیم شود مشخص شد .

فرماندار آمل :یک واحد مسکونی برای قاسم رضایی و یک دستگاه خودروی پراید برای مربی وی

شورای شهر و شهرداری آمل : علاوه بر زمینی که قبلا به متراژ 200 متر اهدا شده بودیک واحد تجاری  به مساحت 80 متربه ارزش بیش از 150 میلیون تومان

فرمانده سپاه یک سکه تمام بهار آ زادی

رییس دانشگاه آزاداسلامی واحد علوم و تحقیقات ، تبلو فرش نفیس ، سکه تمام بهار آزادی و تخفیف شهریه 100 درصدی

شرکت دوشه فرآروده های هراز آمل ، به صورت ماهیانه حقوق در نظر گرفته است

به محض اطلاع از سایر هدایا این خبر تکمیل خواهد شد .

 

9 thoughts on “مسئولان چه هدیه ای به قاسم رضایی تقدیم خواهند کرد ؟/ مسیر استقبال از رضایی”
  1. سلام مسئولان هرازنیوز
    لطفاً این وعده ها را ثبت نمایید و البته پیگیر هم باشید تا ببینید حقیقتاً این همه قولها به سرانجام خواهد رسید یا طبق معمول فقط برای تبلیغ و شهرت خودشان این دهل را به صدا درآوردند!؟ متأسفانه در چنین مواردی، رسانه ها نیز به کمک مسئولان و وعده دهندگان آمده و بر شیپور اهدای جوایز می دمند غافل از اینکه این وعده ها نهایتاً تا یک هفته اعتبار داشته و بعد از آن تاریخ انقضای آنها فرا می رسد!
    همکاران هراز نیوز!
    شاید بهتر آن بود که به جای پوشش خبری این رویداد و به جای تیتر (مسئولان چه هدیه ای به قاسم رضایی تقدیم خواهند کرد؟) می نوشتید (وعده مسئولان آملی به پهلوان رضایی چه زمانی عملی خواهد شد؟) و ….
    لطفاً پیگیر باشید و با از تب و تاب افتادن مراسم استقبال و …شماها در انجام رسالت اطلاع رسانی خود از تب و تاب نیفتید. کماکان منتظر یک خبر حقیقی و مستند از عمل به وعده مسئولان شهری در قبال این ورزشکار با اخلاق آملی هستیم.
    یا علی

  2. نوش جونش ، هر چی بدن حقشه . فقط یه جای نگرانی هستش که : با خوب شدن وضعش احتمال قطع شدن یارانش وجود داره .

  3. با سلام به شما کاربر گرامی
    از تذکر شما متشکریم
    حتما این وعده ها را تا حصول نتیجه پیگیری می کنیم
    هراز نیوز به وجود کاربران مطالبه گری چون شما افتخار می کند

  4. مثل اینکه تاریخ رو اشتباه زدین امرو یکشنبه 22مرداد

  5. آمل یک نماینده داشت اونم طلا گرفت قاسم دمت گرم نه تنها ما آملی ها رو خوشحال کردی بلکه همه ایرانیها را رو خوشحال و شاد کردی دشته لندن ته صحبته آملی هوای سر
    فرشاد از دباغچال

  6. درود برغیورمردان وپهلوانان مازنی وایران اسلامی به خصوص قاسم جان افتخارآمل

  7. قاسم تو از تبار قاسم حسینی تو از تبار جوانمردان از نسل پهلوانی تو را میستایمت از سرزمین همیشه لاله زار آذربیجان همیشه زنده.کاش میتوانستم بوس زنم دستهای مادر مهربانت را.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *