ارائه 5 مقاله ISI توسط  دانشجوی واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی

هراز نیوز :دانشجوي كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات آيت ا.. آملي موفق شد از پايان نامه كارشناسي ارشد خود با ارائه 5 مقاله معتبر ISI دفاع كند.

سعيد محمد زاده طالش دانشجوی کارشناسی ارشد شیمی آلی واحد علوم و تحقيقات آيت ا.. آملي در گفتگويي با خبرنگار ما  بیان کرد : در اين پایان نامه  يك محيط شيميايي جديد و بسيار موثر براي سنتز حدواسط هاي با ارزش دارويي و صنعتي ارائه شده است.

محمد زاده با اشاره به اینکه از پایان نامه کارشناسی ارشد او پنج مقاله ISI استخراج شده است ، اذعان داشت  : پنج مقاله از من با عنوان های  سنتز مشتقات 3،2-دي هيدروکينازولين-4(1H)اون در حلال تري فلوئورو اتانول ، سنتز بيس ايندوليل­متان­ها در حلال هگزا فلوئورو ايزوپروپانول ، سنتز 2-آمينو کرومن­ها در حلال تري فلوئورواتانول ، اکسيدکردن الکل­هاي فعال شده به آلدهيدها و کتون­ها در حلال هگزافلوئورو ايزوپروپانول و سنتز تریس ایندولیل متان ها در حلال هگزافلوئورو ايزوپروپانول در مجلات ISI به چاپ رسید  .

وی با اشاره به روش تحقیق خود در این پایان نامه و مزاياي اين روش ها نسبت به روش های ارائه شده قبلی تصریح کرد:  عدم استفاده از كاتاليزگر هاي گران قيمت، دوستدار محيط زيست بودن و سادگي فرآيند و بازیافت حلال های فلوئوره  را می توان از مزیت های روش های جدید در این تحقیق ارزیابی کرد .

دانشجوی کارشناسی ارشد شیمی آلی واحد علوم و تحقيقات آيت ا.. آملي گفت :نتايج اين پايان نامه كه تحت راهنمايي دكتر صمد خاكسار به پایان رسيده در انتشارات معتبر الزوير به چاپ رسيده است.
یاد آور میشود : سعيد محمد زاده طالش دانشجوي ممتاز رشته شیمی محض در مقطع كارشناسي و رشته شیمی آلی مقطع كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات آيت ا.. آملي به پایان رسانده است

2 thoughts on “به این میگن دانشجوی ساعی !”
  1. با سلام
    ضمن تبریک فراوان ،از زمینه ی کاری شما خوشم آمد.امیدوارم که موفق باشید.

  2. با سلام
    منم تبریک میگم به ایشون ولی اینجا زیاد کار کذدن ارزش نداره بنده دوره ی ارشد رو تقریبا با 15 تا مقاله فاع کردم ولی فرقی بین من و بقیه نگذاشتن. من در زمینه نانوشیمی کار می کردم و الان کاملا نا امید شدم از همه چیز مخصوصا ادامه تحصیل.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *