فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: برنامه‌های فرهنگی بسیج از فردا در سطح دریای مازندران آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس: برنامه‌های فرهنگی بسیج از فردا در دریای مازندران آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدتقی شاهچراغی ظهر امروز در جلسه ستاد سالم‌سازی طرح دریا در مازندران اظهار داشت: دریا موضوع ملی است، ولی بار اصلی دریا به دوش مازندران است و این امکان به تنهایی در مازندران وجود ندارد.

وی با اشاره به ورود بسیج سازندگی در ساماندهی طرح‌های دریا تصریح کرد: بر اساس توافق انجام شده در 20 نقطه از سطح دریای مازندران برنامه‌های فرهنگی انجام می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی سپاه با محوریت بسیج روزانه به مدت دو ساعت انجام می‌شود که برای اجرای کارهای فرهنگی تامین اعتبار داخلی نیز انجام شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی بسیج از فردا در سطح دریای مازندران آغاز می‌شود.

وی با اعلام اینکه در بخش شهرک‌های ساحلی خصوصی مشکلاتی را داریم، بیان داشت: بخشی از توان نیروی انتظامی در شهرک‌های ساحلی هزینه می‌شود.

این مسئول از اعلام آمادگی سپاه کربلای مازندران برای کاهش دغدغه طرح‌های سالم‌سازی در سطح دریای مازندران خبر داد و ابراز داشت: سپاه به نیابت از بسیج سازندگی اعلام می‌کند که مسئولیت ساماندهی طرح‌های سالم‌سازی در سطح سواحل مازندران را می‌پذیرد.

شاهچراغی اضافه کرد: برای اجرای طرح ساماندهی سواحل اجرای همه زیرساخت‌ها را برعهده می‌گیریم و نگاه ما در اجرای این طرح‌ها دغدغه فرهنگی است.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح نیاز به 20 میلیارد تومان اعتبار داریم و برای شروع طرح از هم‌اکنون اعلام آمادگی می‌کنیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران متذکر شد: مجریان طرح‌های دریا باید نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی نیز دغدغه داشته باشند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: جمعیت زیادی از اقصی نقاط کشور در مازندران حضور پیدا می‌کنند و باید در سطح ملی نسبت به ساماندهی فضای اخلاق مازندران اقدام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *