بیانیه جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آمل به مناسبت ماه رمضان
اَللّهُمَّ رَبَّ شَهْرِ رَمَضانَ 💠
و خدايا:
« لاَ تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَیْتَنَا وَهَبْ لَنَا مِن لَّدُنكَ رَحْمَةً إِنَّكَ أَنتَ الْوَهَّابُ »

بارالها، دل هاي ما را بـه باطل ميل مده پس از آنكه بـه حق هدايت فرمودي، و بـه ما از لطف خويش اجر كامل عطا فرما كه همانا تويي بخشنده ی بي عوض و منت…
رمزها در رمضان است، خدا میداند
برتر از فهم و گمان است، خدا می‌داند
موسم بندگی چشم و زبان و گوش است
نه همین صوم دهان است خدا می‌داند
بار عام و، همه ی مهمان خداوند کریم
ماه آزادی جان است، خدا میداند . . .
ای ماه افتتاح! ای ماه جوشن کبیر! ای ماه ابوحمزه ثمالی! باتو سفره‌های افطارمان پر می‌شود از سورة قدر، و سحرهایمان را دعای سحر معطر می‌کند… ای ماه کریم! به واسطة تو خدا بر اهل قبور نشاط و سرور عطا می‌کند؛ فقیران را بی نیاز می‌گرداند؛ هر گرسنه‌ای را سیر می‌کند؛ هر برهنه‌ای را می‌پوشاند؛ هر مدیونی را از دین می‌رهاند؛ هر غمگینی را دل شاد می‌سازد؛ هر غریبی را به وطن باز می‌گرداند؛ هر اسیری را آزاد می‌نماید؛ مفاسد امور مسلمانان را اصلاح می‌فرماید؛ و بیماران را شفا عنایت می‌کند؛ آری! او به هرکاری تواناست.
آیا هنوز بغض پنهانی، در خلوت شب و زمزمه دعای سحر، می‌تواند مرا بر سفره آمرزشت میهمان کند؟
می‌دانم دیر آمده‌ام…
اما تأخیر و درنگم را تو نادیده بگیر که جز شرمساری از بدعهدی خویش، دلیل دیگری ندارد.
من به آیین دیرینه سحرهای معهود آمده‌ام، با زبان اشک و دعا!
از این گوشه تنهایی من تا آن وسعت بی انتهای تو،
راهی است که جز به مناجات وقت سحر گشوده نمی شود.
اگر بهانه گفت وگو با تو، خلوت های پرشور سحرهای ماه رمضان است، این دل من و این سوز یاد تو!
ماه را در آسمان، مشتاقانه به تماشا می‌رویم تا ماه مبارک را با آمدنش آغاز کنیم. چه مبارک سحری و چه روزهای مهربانی! چه شب‌های صمیمی‌ای. شب‌هایی آمده اند که ما از همه ستاره هایی که می‌بینیم، به خدا نزدیک‌تر خواهیم شد. شب‌هایی که فرشته‌ها به ما لبخند خواهند زد و تمام کائنات به ما رشک خواهند برد. خدایا! درهای مهربانی ات را در این ماه مهربانی بر ما بگشا تا رستگاری در آستانه خانه هایمان، ما را به معراج تو بخواند.
رمضان می‌آید؛ با کوله‌باری از تجرد نور… می‌خواهد بیاموزد که یکی هست و هیچ نیست جز او. می‌خواهد بگوید اگر سر کلاس خودسازی بنشینی، در می‌یابی که عددی جز یک نیست؛ زیرا مصداقی جز یکی نیست. رمضان آمده تا بگوید گر تو این انبان زِ نان خالی کنی، گنج معرفت می شود. آمده تا بگوید دهان از طعام بربند تا خورنده میوه درخت عشق شوی که منادی، دیروقتی است تو را به سوی خدا می خواند و تو در بند طعام و لباسی.

رمضان آمد تا شلاق به تن غفلت بزند و دست نوازش بر سر فطرت کشد؛ شاید غبار از جان برافتد. رمضان آمده است؛ مثل بهار چمن زارهای احساس. خوش آمد!
ماه ضیافت الهی ، ماه پر فیض صیام و تقارن آن با بهار طبیعت(نوروز باستانی) بر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (امام خامنه ای حفظه اله) مسلمانان گیتی”مظلومان عالم ‘جهان تشیع ‘ملت بیدار دل ایران اسلامی به ویژه امت شهید پرور ‘انقلابی و ولایتمدار شهرستان هزار سنگر آمل فرخنده باد ..التماس دعا

والسلام علی عباد اله الصالحین
جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آمل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *