انشاالله گربه است!

هرازنیوز: عباس منصوری| شنبه شب ۱۸ تیر برابر با شب عیدقربان صدای انفجاری در «قرارگاه قدس سپاه »  شنیده شد. میزان تلفات این انفجار و ماهیت آن هنوز مشخص نیست و از سوی مقامات رسمی یا رسانه‌ها نیز این انفجار هنوز تایید نشده است.

پیشتر، شب ۱۰ تیر دو انفجار مشابه در پایگاه «ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر»‌ در جنوب شرق تهران رخ داد که رسانه ها تنها دو روز بعد، این انفجارها را مورد تایید قرار دادند.

روز بعد از این انفجار در «قرارگاه قدس سپاه پاسداران»، سازمان منافقین ـ مانند موارد قبلی ـ‌ مسئولیت این انفجارهارا بر عهده گرفت. براساس خبر پخش شده در کانال ماهواره ای منافقین: «کانون‌های شورشی» به قرارگاه قدس سپاه حمله کردند.»

در چند ماه گذشته وقتی فعالیت های منافقین، را رصد کنیم، خواهیم دید که شیطنت های خودشان راميخواهند به شكل عملیات نظامی  وانمود كنند.لذا بحث، بحث شعارنویسی نیست، آتش زدن بنر نیست، بلکه روز به روز دارند كارشان راگسترش ميدهند

استمرار این شیطنت های منافقین، گویا هنوز باعث تکدر خاطر و دغدغه مسؤلان ما نشده است؛ چرا که در این خصوص، تاکنون از هشدار و تحذیر و زینهار خبری نیست. براستی، پس از همان بار اول، چه تمهیدات بازدارنده ای در این خصوص صورت گرفت؟ چنین شیطنت هایی این واقعیت را در ذهن متبادر می کند که گویا منافقین برای شیطنت های خود، سوراخی نمی بینند، در برابرشان هر چه هست دروازه است و مسیر باز! که با طیب خاطر، در هر جای تهران «هل من مزید» می طلبند و متاسفانه کسی هم جلودارشان نیست.

دشمن را باید همیشه در مرصاد دید چرا که از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند.

امروز جامعه ما، بطور کاملاً برنامه ریزی شده و موذیانه در معرض «بدبینی مفرط» و «یأس نسبت به نظام اسلامی» است. چاشنی این بدبینی می تواند موضوع گرانی باشد یا بدحجابی. اگرچه موضوع حجاب هم ریشه در مسائل امنیتی و راهبردی ما دارد اما پربهاء دادن به این موضوع، به محاق بردن صورت مسئله اصلی، یعنی امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است. خام خیالی اینجاست که به این رخدادهای مهم توجهی نشود و با ساده انگاری بگوئیم: چیزی نیست، «انشاالله گربه است!»

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *