گزارش برپایی محفل انس با قرآن در منطقه کوهستانی نیاک شهرستان آمل آستانه آقا سید حسن ولی علیه السلام مورخ ۱۴۰۱/۲/۲۹

با حضور عزیزان عضو دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران ویژه روشندلان و معلولان حافظ و قاری قرآن کریم همراه با هنرنمایی و تجلیل.

بنا به گفته دکتر سید رضافاطمی مدیر عامل سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران، اردی یک روزه ای در این تاریخ برگزار گردید و عزیزان عضو دارالقرآن نورالهدایه

ابتدا در باغ رستوران شاطر همراه با پذیرایی صبحانه و ناهار توسط صاحب این رستوران؛ خیر محترم جناب آقای محمد شیرازی اسکان داده شده اند که در این مکان بخشدار محترم، ریاست محترم شورای اسلامی لاریجان و همراهان دیگر، عزیزان عضو دارالقرآن را همراهی کرده اند.

عصر همین روز در آستانه مطهر آقا سید حسن ولی علیه السلام ، محفل انس با قرآن تشکیل شده و مسئولین محترم بخش لاریجان و همچنین محلی های محترم کوه نیاک، هم در این مراسم شرکت داشته اند و به تماشای هنرنمایی عزیزان عضو دارالقرآن نورالهدایه ویژه روشندلان و معلولان حافظ و قاری قرآن کریم، حضور پیدا کرده اند.

در پایان این مراسم به همه عزیزان عضو دارالقرآن نورالهدایه کارت هدایا و بسته های معیشتی که از طرف خیرین محترم تهیه شده بود همراه با پذیرایی اهداء گردید.

فاطمی به هرازنیوز گفت :  با توجه به مشکلات معیشتی و درمانی عزیزان جامع هدف، خیرین بزرگ توجه نداشته و بیشتر خیرین از اقشار متوسط و حتی پایین جامعه هستند که در این امر همگام با فعالیت های دارالقرآن مساعدت می کنند.

مدیر عامل سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران تاکید کرد: از همه عزیزانی که نسبت به ترویج فرهنگ قرآنی گام هایی را برمی دارند ابراز کمال قدردانی و تشکر داشته و ابراز امیدواری کرده که پیگیر روند حفظ و قرائت قرآن عزیزان مورد ذکر بوده و در برپایی کاروان محفل انس با قرآن با حضور عزیزان مورد ذکر در سطح استان مازندران تلاش نماید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *