توضیحات عزت یوسفیان ملا درباره جذب دانشجو درپردیس پزشکی آمل

دکتر عزت الله یوسفیان در گفتگو با خبرنگار هرازنیوز در آمل درباره جذب دانشجو در پردیس پزشکی آمل توضیحاتی را مطرح کرد.

با سلام  خدمت شما و مردم شریف آمل هفته گذشته خدمت جناب دكتر داودى رياست محترم دفتر وزير محترم بهداشت و درمان بودم استحضار داريد كه وزير محترم جناب دكتر نمكى تاسيس دانشگاه علوم پزشكى دولتى امل را به جناب دكتر داودى محول فرمودند .

ايشان با همان اشتياق كه با جمعى از مديران موثر به امل امدند و در اين سفر اين ارزوى ديرين قطعيت يافت متعاقبا جلسه اى در هفته گذشته در امل با حضور مسولان شهرى و فرماندار محترم بر گزارشد.

دراین نشست امام جمعه محترم جناب حجت الاسلام والمسلمين حاج آقاي مرتضوى بياناتى در تاكيد بر مطالبه و خواست همه اهالى روستا و شهر بيان داشتند كه اين امر باطلاع وزير محترم و جناب دكتر داودى رسيد و اين بزرگواران را براى تحقق مصمم تر نموده است .

اكنون با اقدامات رسانه هاى امل در خبر رسانى اين مهم خداى سبحان را شاكريم كه از مقامات منطقه اى تا مسولان كشورى همه و همه ترديدى در تاسيس ندارند و بزودى انشاالله شاهد جذب دانشجو در اين رشته خواهيم بود .

با سپاس از وزارت محترم و مديران همراه جناب وزير و نيز مسولان محترم دانشگاه مازندران جناب دكتر موسوى و دكتر حسينى و دكتر جان بابايي و امام جمعه محترم و فرماندار محترم و روساى محترم امل جنابان دكتر اكبرى شاهد قطعيت در تحقق خواهيم بود .

جا دارد از استاندار محترم براى اختصاص مكان و معاونان ايشان و جناب دكتر موسوى و معاونان ايشان سپاسگزار باشيم بازهم از جناب دكتر نمكى وزير صديق صحيح العمل و علاقمند به خدمت كه الحق اقدامات وزحمات معظم له در تمام ابعاد خدمت بى نظير است قدرشناسى مردم امل را اعلام مى داريم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *