با حضور معاون سياسي واجتماعي فرمانداري ويژه شهرستان آمل  ، هفتمين جلسه ساماندهي امور جوانان در فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري هراز نيوز :

برگزاري جلسه ساماندهي امور جوانان در آمل

با حضور معاون سياسي واجتماعي فرمانداري ويژه شهرستان آمل هفتمين جلسه ساماندهي امور جوانان در فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري هراز نيوز :

قدرت ا… نائيج نژاد معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري ويژه شهرستان آمل در جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان گفت :  بايد نخبگان جوان و افراد با استعداد و داراي انگيزه براي انجام فعاليت هاي اجتماعي در سطح شهرستان را شناسايي بكنيم و با تشكيل كارگروه هاي وي‍ژه از ظرفيت هاي آنان استفاده بكنيم.

وي در ادامه افزود :  اداره ورزش و حوانان شهرستان گامهاي خوبي را در اين زمينه برداشته است و اين كافي نيست و همه بايد كمك بكنيم تا اين امر مهم را به سر انجام خوبي برسانيم و دستگاههاي اجرايي شهرستان كه تاكنون مشاورين جوان خود را  به اداره ورزش و جوانان معرفي نكرده اند حداقل ظرف مدت يك هفته نسبت به معرفي اين عزيزان اقدامات لازم را انجام بدهند.

درادامه ، اسماعيل پهلوان رييس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به اينكه تمام تلاش ما بر اين است تا بتوانيم براي جوانان شهرمان قدمهاي مثبتي را بر داريم و در همين رابطه بانك كارآفرين اين آمادگي را دارد تا با معرفي جوانان مستعد جهت اجراي طرح هاي ويژه فرهنگي و ورزشي و اقتصادي كه از طرف اداره ورزش و جوانان معرفي مي شود با ارايه تسهيلات بانكي جوانان را در جهت ايجاد و توليد اشتغال ياري بكند .

 رييس اداره ورزش و جوانان آمل در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه سامانه كارا جهت ثبت نام  جوانان براي دريافت تسهيلات توسط بانك كار آفرين در نظر گرفته شده است ياد‌اور شد :  ادارات و دستگاه هاي اجرايي گزارش و فعاليتهاي يكساله خود در زمينه هاي ورزشي را به اداره ورزش و جوانان آمل ارايه دهند و  اين انتظار را داريم تا همه ما دست به دست هم بدهيم تا بتوانيم  حداقل قدم مثبتي هر چند كوچك براي جوانان عزيز شهر و روستاهايمان برداريم و اين وطيفه ما است  و سعي ما هم بر اين است تا بهتر بتوانيم به وطايف خودمام عمل بكنيم.

همچنين ، به سوالات مطرح شده از سوي حاضرين در جلسه و در موضوعات مختلف ورزشي و فرهنگي توسط مسئولين مربوطه پاسخ داده شد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *