هراز نیوز: محمد عظيمي  در شهرستان ساري اظهار داشت: يكي از شهروندان چالوسي با مراجعه به پايگاه پليس به معرفي فردي كه خود را كارشناس بانك اعلام مي‌كرد، پرداخت.
به گزارش فارس وي تصريح كرد: اين موضوع به ماموران پليس آگاهي ابلاغ و موضوع در دستور كار آنان قرار گرفت و با دريافت مشخصات افراد و تحقيقات اوليه ماموران موفق شدند، مخفيگاه متهمان را شناسايي كنند.
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي مازندران ادامه داد: براي دستگيري افراد نياز به هماهنگي‌هاي با مرجع قضايي بود كه پس از اخذ مجوز در يك عمليات غافلگيرانه متهمان دستگير شدند.
اين مسئول عنوان كرد: متهم در تحقيقات اوليه با اعتراف به بزه انتسابي با معرفي خود به ‌عنوان كارشناس بانك و ارائه مدارك جعلي با وعده تهيه وام بانكي از سه شهروند مبلغ 55 ميليون تومان وجه نقد و 51 ميليون تومان چك كلاهبرداري كرديم.
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي مازندران خاطرنشان كرد: در ادامه تحقيقات همدست متهم نيز شناسايي و دستگير و با اعتراف به بزه انتسابي با معرفي خود به‌عنوان كارشناس بانك از طريق سند ارزش ريالي ساختمان را برآورد و با وعده دروغين تهيه وام براي مالكان از آنان كلاهبرداري مي‌كرديم.
وي با هشدار به شهروندان اذعان داشت: در صورت مواجه با چنين افرادي قبل از هر اقدامي صحت و سقم موضوع را بررسي و از بانك مربوطه استعلام كنيد تا در دام اين افراد شياد گرفتار نشويد.
انتهاي پيام/ن30

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *