هراز نیوز – احسان عربی مفرد – پیرمرد بیچاره که گرفتار لج و لجبازی جوانک نان فروش شده بود، گفت: پسرم! پس چرا یه دونه نون منو نمی دی، مرد جوان با تکبر و خودخواهی خاصی که از چهره اش نمایان بود، گفت: اگه نون ساده می خوای وایسا تا بهت بدم، توی تنوره و باید صبر کنی!

گناه پیرمرد این بود که به نان های بربری یکسر کنجدی که آن مرد جوان با قیمت بیشتر از حد معمول به مشتریان می فروخت، اعتراض و طلب یک عدد نان ساده کرده بود، شاید پولش به نان کنجدی نمی رسید!

پیرمرد، بالاخره طبق گفته خودش بعد از دو تنور رد کردن مشتری به نان ساده خود رسید و در حالی که از مشتریان دیگر که هیچ اعتراضی به وضع موجود نداشتند و او را همراهی نکردند، ناراحت بود، محل را ترک کرد.

این روزها، برداشتن یارانه آرد و آزادسازی قیمت نان، بهانه ای به دست اکثریت نانوایی ها داده که نان خود را به گونه ای که دل شان می خواهد تولید و به مشتری بفروشند و شعار مشتری مداری را زیر پا بگذارند.

خوب یادمان هست که قدیم های نه چندان دور مشتری می آمد و می گفت: آقا شاطر دو تا کنجدی برای من بزن، آقا شاطر یه دونه خاشخاشی برای من بزن، آقا شاطر بی زحمت 3 تا کنجدی ما یادت نره.

بله یادش بخیر، اما حالا چی، چنان ورق برگشته که نه تنها باید برای خرید یک نان ساده سفارش بدهی بلکه باید با لج و لجبازی یک جوان تازه به دوران رسیده هم مواجه شوی و از خواستن نان ساده پشیمان. پس کجاست نظارت آقایان، کجاست مشتری مداری و کجاست ذره ای احترام و تکریم مشتری؟!

3 thoughts on “سفارش نان ساده!”
  1. آی گفتی برادر؟! چه عجب هراز نیوز بعد از این همه مجیز گویی جوجه سیاسی های احمدی نژادی، یک حرف حسابی هم در سایتش گذاشته است.
    این اتفاق ناشی از اینه که، اون نونوا بدون اینکه از کسی بترسه، اقدام به تخلف میکنه و اتفاقا جوری که همه بشنون، داد میزنه و میگه به کسی ربطی نداره.
    وقتی در یک مملکتی بی قانونی رواج پیدا می کند باید انتظار دیدن این عجایب را هم داشت.
    یکی می گفت: می دانی جهان سوم چه جایی است؟ جهان سوم جائیست که کنجد، یک آپشن برای نان است.

    حالا البته وارونه شده!

  2. سلام این آقا احسان شما چرا کم مطلب می نویسه
    ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *