باردیگر ، حضور پرشور مردان وزنان شریف بویژه جوانان در آستانه سالگرد تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ برای خلق حماسه ای دیگر همچون 9دی در جهت استحکام هر چه بیشتر پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی در13 آبان، یادآور حماسه‌ها و رشادت‌های مردان وزنان برای به ثمر نشستن‌انقلاب و در طول تاریخ سرنوشت ساز انقلاب اسلامی ایران خواهدبود.
جوانان انقلابی که با الهام از فرامین حیات بخش اسلام ناب محمدی برای به دست آوردن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با تمام وجود تا سرحد جانبازی و شهادت ایستادگی کردند و تردیدی به دل راه ندادند و عقب نشینی ننمودند.
حماسه آفرینی و نقش قشرهای مختلف در دوران انقلاب اسلامی به خصوص در واقعه 13 آبان، نبردهای خیابانی و تسخیر پادگانها در بهمن 57 ، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و 8 سال دفاع مقدس درسی که شهید حسین فهمیده در حافظة تاریخ و ملت بزرگ و جوانان عزیز ایران اسلامی ثبت نمود ماندگار و فراموش نشدنی است. در ایام الله 13آبان امسال هم حضور آحاد مردم بصیر و جوانان مومن در راهپیمایی باشکوه 13آبان ضامن حفظ و تداوم انقلاب و نوید بخش سربلندی ایرانی آباد است ومشت محکم برپوزه شیطان بزرگ…. .
ملت بزرگی که به برکت انقلاب اسلامی و اندیشه های الهی حضرت امام (ره) وخون هزاران شهید خصوصا شهید حسین فهمیده بابصیرت شدند، در ایام انقلاب اسلامی خصوصا در دوران دفاع مقدس که عرصه رویارویی استکبار با اسلام بود آنچنان حماسه آفریدند که بسیجی 13 ساله ای چون شهید فهمیده مدال سرافرازی و رهبری از بنیانگذار بسیجی نظام جمهوری اسلامی حضرت امام (ره) گرفت امام عزیزی که تاپایان عمر شریفشان به جوانان عشق می ورزیدند و به مسولیت پذیری وتقوی جوانان اعتقادکامل داشتند، به جوانان اعتمادکردند و آنان را سرباز انقلاب می خواندندوتاکید می نمودند باید در هر جای ایران که هستید بیدار باشید و از حقوق خودتان دفاع کنید.
انشاالله در دفاع از حریم ولایت وفرهنگ شهادت‌طلبی دانش‌آموزان که مورد نفرت صهیونیسم است در این روز بزرگ جوانان ورهپویان شهید حسین فهمیده ، باحضورچشمگیرحفظ فرهنگ ایثار،جهاد وشهادت رادرکتب درسی مطالبه عمومی خواهند نمود وبه گردانندگان لانه عنکبوتی می فهمانندبرای دست‌یابی به تعامل سازنده با ایران نمی توانند استراتژی‌ها، تاکتیک‌ها و حتی متن کتب درسی‌ را از شهادت‌طلبی و ایثار حذف کنند.
وبه ……یادآوری شود به فرموده امام خمینی(ره)رهبر ما آن طفل سیزده‌ساله است که با قلب کوچک خود ارزش‌هایش از صدها قلم برتر است ،شاید از خواب غفلت بیدار شوند.
عباس اقوامی آملی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *