به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کمال نیوز، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، امروز در مراسم چهارمین سالگرد آغاز به کار پایگاه خبری تحلیلی هرازنیوز با بیان این که اهل قلم باید قداست و حرمت قلم را در همه جهات نگه دارند، گفت: اگردر سایه حرمت قلم که اصل است هر چه نوشته شود کسی تعبیر سوء نمی کند.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به این که اگر حرمت قلم از مسیر اصلی منحرف شود از رسالت بی طرفی خارج می شود، بیان داشت: انتقاد باید باشد ولی باید به فرهنگ مردم هم توجه ویژه ای صورت گیرد.

 

یوسفیان ملا، ادامه داد: رسانه ها باید به آن چه که مردم پذیرا هستند توجه داشته باشند که روابط اجتماعی ما هم قراردادی است.

 

وی با بیان این که باید در جامعه ایران سطح فرهنگ ها را بالا ببریم، خاطرنشان کرد: انتقاد سطح جامعه را بالابرده و باید به واکنش های جامعه توجه داشته باشیم که میزان و معیار است.
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که امروز به گونه ای است که در دنیا هر اتفاقی می افتد در کمترین زمان مخابره می شود، گفت: امروز مردم از کوچک ترین امور مطلع هستند که اخبار در سریع ترین زمان ممکن مخابره می شود.
عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی خاطرنشان کرد: بحث تشکیل یک سازمان در خصوص مبارزه با مفاسد بود که مخالفت کردم چون همه سازمان ها وجود دارد و کاری نمی کنند می خواهید سازمان موازی دیگری را بیاورید.
یوسفیان ملا خاطرنشان کرد: یک نشریه اقتصادی مستقل و بدون حب و بغض از ده ها سازمان بهتر فایده داشته و تأثیرگذاری خوبی ایجاد می کند.
وی با بیان این که امروز اطلاع رسانی حرف اول و آخر دنیا را می زند، گفت: باید از این رسالت به درستی و با توجه به طبع مردم استفاده شود.
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با تاکید بر این که رسانه ها در مسیر جلب اعتماد عمومی حرکت کنند، بیان داشت: رسانه ها باید به اقدامات درست و شایسته کاری کنند تا در افکار مردم جا بیافتند.
نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که اعتماد بالاترین سرمایه برای رسانه ها است، تصریح کرد: اگر خدایی ناکرده این قلم زدن ها بری انتقام جویی وکسب منافع باشد اعتماد مردم را از بین می برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *