در جشن بزرگ اعیاد شعبانیه که در آمل برگزار شد 6 جوان برتر این شهرستان معرفی شدند که در آن از قربانعلی مسافر خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل به عنوان جوان برتر قدردانی شد.

جشن بزرگ اعیاد شعبانیه به همراه معرفی 6 جوان برتر آملی در منطقه شادمحل برگزار شد.
در این آئین که به مناسبت ولادت امام زمان (عج) و سالروز تولد حضرت علی اکبر (ع) و گرامیداشت روز جوان برگزار شد، عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، غلام‌حسین شفیع‌زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل و مسئولان شهری حضور داشتند.
6 جوان برتر شهرستان آمل در عرصه‌های مختلف در این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایای نقدی تجلیل شدند که در آن از خانواده شهید هادی جعفری که روزهای نخست سال جاری در دفاع از حرم اهل بیت به شهادت رسید به عنوان جوان الگو و نمونه سپاس‌گذاری شد.
در این مراسم از علیرضا ارجین قهرمان رقابت‌های جهانی ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای و دارنده رکورد جابجایی میل‌سنگین دنیا، قربانعلی مسافر خبرنگار برتر خبرگزاری فارس و دارنده عناوین برتر در جشنواره‌های اطلاع‌رسانی و رسانه، سید حسن حسینی پژوهشگر و مخترع برتر، زینب کوهی بانوی نمونه و مهبد معنوی هنرمند برتر قدردانی شد.

1 2 3 4 5 6 7 8* توجه به ایجاد امکانات در روستاها از اولویت نمایندگان مجلس
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در این مراسم بیان کرد‌: نمایندگان مردم منتخب آنها در خانه ملت هستند و باید در همه حال مدافع حقوق‌ مردم باشند.
عزت‌الله یوسفیان‌ملا با اعلام اینکه طی سال‌های گذشته توجه به مردم در شهر و روستا بیشتر از گذشته شده است، گفت: در زمان طاغوت توجهی به مردم نمی‌شد ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی می‌توان تغییرات را لمس کرد.
وی با اشاره به اینکه در شهرستان آمل پروژه‌های ملی و بزرگ را در دستور کار داریم، تصریح کرد: چهار خطه کردن محور هراز، ایجاد سد مخزنی هراز و انجام فاز نخست مترو آمل- تهران از مهم‌ترین اقدامات است.
یوسفیان‌ملا با اعلام اینکه اعتبارات ایجاد پل هوایی در منطقه شادمحل آمل تامین شده و این مهم در آینده ای نزدیک محقق می‌شود، اظهار کرد: در نشست با اعضای شورای اسلامی شادمحل و بخشدار دشت‌سر آمل دیگر کمبودها و درخواست مردم این منطقه بررسی می‌شود.

* توجه به فرهنگ پادزهر قوی مقابل دام‌های اجانب
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل آیت‌الله آملی هم در این مراسم بیان کرد: اعیاد شعبانیه زمینه‌ساز ورود آگاهانه به ماه مبارک رمضان است.
حجت‌الاسلام علی اصغری افزود: شرکت در جشن ولادت اهل بیت برای نسل جوان، نوجوان و نونهالان جامعه اسلامی سرنوشت‌ساز است زیرا این مراسم‌ها ایجاد وحدت کرده و انرژی‌زا هستند.
وی با اعلام بخش‌هایی از علایم ظهور منجی عالم بشریت، در مورد اقدامات شوم کشورهای غربی علیه اسلام و ایران اسلامی گفت: هم‌اکنون شاهد انواع برنامه‌های ضد فرهنگ علیه ایران در شبکه‌های ماهواره‌ای، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی از سوی استکبارگران هستیم که هدف اصلی آنا به دام انداختن دین، اعتقادات و اندیشه‌های ناب جوانان کشورمان است.
اصغری یادآور شد: توجه به فرهنگ مهدویت و انتظار می‌تواند پادزهر قوی بر این زهرها باشد.
وی در بیان تحلیل‌گران اسرائیل در بیان علل پیروزی ایران در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی مقابل تمام استکبار، گفت: این تحلیل‌گران سه عامل قدرت مرجعیت، الگوگیری از قیام امام حسین (ع)، نهضت عاشورا و اعتقاد به وجود امام زمان (عج) که انسان مصلح بر روی زمین است را از عوامل پیروزی می‌دانند.
در ادامه این مراسم گروه‌های نمایش و خوانندگان مازندرانی و سنتی برنامه‌های متنوعی را برگزار کردند.
از سوی شورای اسلامی و دهیاری شادمحل هم به خانواده شهدا، نخبگان علمی، ورزشی، هنری و اعضای هیئت منتظران مهدی هدایایی اهدا شد.
فرمانداری ویژه آمل، اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل، شورای اسلامی و دهیاری شادمحل بخش‌ دشت‌سر در برگزاری جشن بزرگ ولادت امام زمان (عج) و سالروز تولد حضرت علی اکبر (ع) که با معرفی 6 جوان برتر این شهرستان همراه بود، همکاری کردند.

5 thoughts on “جشن اعیاد شعبانیه در شادمحل /معرفی 6 جوان برتر آملی +عکس”
  1. تبريك برادر سخت كوش وخستگي ناپذير برادر قربانعلي مسافر از كدوم نهاد يا اداره عناوین برتر در جشنواره‌های اطلاع‌رسانی و رسانه،گرفت؟
    واقعا جاي تحسين داره بين اين همه خبرنگار شما نفر برتر شدين احسن

  2. نفرات برتر از سوی فرمانداری انتخاب شدند نفر برتر اداره ورزش و جوانان آمل آقای علیرصا ارجین بودند

  3. با سلام و احترام .
    همه اين جوانان منتخب شايسته دريافت عنوان برترين بوده فلذا جوانان آملي همگي شايسته اند .
    در درج شهرت جوان ششم برتر آمل به زعم من اشتباهي روي داده ،‌ تا آنجايي كه اينجانب با توجه به سابقه همكاري با ايشان مطلعم ( اگر هنرمند ديگري با اسم و مشخصات مشابه نبوده باشند ) مهبد نبوي تهراني نوازنده ساز هاي كششي ويلن و كمانچه ( بصورت تخصصي ) مي باشند نه مهبد معنوي .
    خاك پاي آمليون
    امين آهنگ آملي

  4. جناب آقای اهنگ

    همش داری از ساز و …. حرف میزنی .

    نکنه رفتی !!!

  5. میشود به بهانه های مختلف به جوانان واساتید و حتی انان که با همت وپشتکار سعی در اغاز یا ادامه راه را دارند قدر دانی کرد بها دادن به انانی و کسانی که خالصانه وباغیرت امواج نو را پدید مباورند وموج شادی وطراوت در شهر میپراکنندو باعث افتخار وسربلندی هستند هزینه زیادی نمیخواهد وانتخاب این طیف متنوع افتخارافرین خود مایه شادی است از همه کسانی که زحمت برپایی و تدارک اینگونه جشنهارادارند سپاسگزارمردم شهر میشوند. دست مریزاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *