هـراز نـیـوز: فرماندار ویژه آمل به شهر كهن آمل اشاره كرد وگفت: صاحبان زمين شهر كهن آمل سند شش دانگ دارند و شهرداری بايد اين زمين را از آنها بگيرد و زمين ديگری به آنها بدهد.

 

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین شفیع زاده یکشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران درباره برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز تصريح كرد: تنها شهري كه با ساخت وساز غيرمجاز بصورت جدي برخورد مي كند شهرستان آمل است و بخشداران پاي كار هستند و با حكم دادگستري ساخت وساز غير مجاز را قلع قمع مي كنند.

 

وي با تاکید بر اینکه همكاري دستگاه هاي اجرايي با خبرنگاران به نفع شهرستان است افزود: مسئولان از اين موضوع نبايد غفلت کنند و خبرنگاران را از خود دور و آنان را نامحرم بداند.

 

معاون استانداروفرماندار ويژه شهرستان آمل تصريح كرد:از انتقاد رسانه ها خوشحال مي شوم ومسائل حاشيه اي را هرگز نمي پسندم.

 

فرماندارويژه شهرستان آمل با تاكيد براينكه بزرگترين هنرم مردم داري است، ابراز داشت: مادرزاد مردم دار بودم وبه احترام متقابل با مردم علاقه مند هستم.

 

مقام عالي دولت درپاسخ به سئوالي درباره عدم استفاده از تابلو درمدخل ورودي شهردر آستانه عيد نوروز، گفت:در ورودي شهر نماد علويان بزودي نصب خواهد شد.

 

شفيع زاده در رابطه با تابلو هايي كه در ورودي وخروجي پل هاي شهرستان آمل نصب شده است، گفت: در سال۸۸ شهردار وشوراي شهر وقت قراردادي را با اين اين فرد انعقاد كردند و كارشان به تاخير افتاد و شهردار وشوراي جديد اين قرارداد را قبول نداشت و ۱۳ميليارد ۹۵۰ ميليون شورا را محكوم كردند كه شورا تصميم گرفت اين بيلبوردها نصب شود.

 

اين مسئول خاطرنشان كرد: مسئله تابلوهاي ورودي پل هاي شهرستان آمل را درشوراي تامين مطرح مي كنيم و مطمئنا تابلوهاي تبليغاتي برداشته مي شود.

 

فرماندار ويژه شهرستان آمل در خصوص جمع آوري متكديان، افزود: شهرداري مجتمعي را در نظر گرفته است كه پنج شهرستان استان با شهرداري آمل قراردادي بستند و جلسات هم انديشي را برگزار كردند و بزودي ساماندهي متكديان در شهرستان آمل ساماندهي مي شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *