هـراز نـیـوز: فرماندار شهرستان آمل، از تصمیم گیری نهایی در شورای تامین این شهر درخصوص تابلو های تبلیغاتی که درهفته های اخیر توسط یک شرکت بخش خصوصی در کنار دو پل تاریخی معلق و12چشمه امل نصب شده، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامحسین شفیع زاده یکشنبه شب در جمع خبرنگاران شهرستان آمل که درمحل دفترانجمن خبرنگاران این شهرستان برگزار شد، گفت: نصب چهارتابلو بزرگ تبلیغاتی در ورودی وخروجی دو پل معلق و 12چشمه توسط یک شرکت خصوصی با قراردادی که از سال1388 با شهرداری آمل امضاء کرده صورت گرفته و متاسفانه دراین قرار داد حتی به پیمانکار اجازه داده شده به مدت ده سال چندین بیلبورد و استند تبلیغاتی درسطح شهر نیز نصب کند.

وی افزود: این قرار داد در دوره مدیریت قبلی شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل بوده و در دوره فعلی شهرداری ، شهردار اجرای این قراردادها را نداده وآن را به تاخیر انداخته است.

موضوع نصب تابلوهای تبلیغاتی در کنارپل های تاریخی وگردشگری آمل که با واکنش شهروندان مواجه شده بود محور اصلی سوالات خبرنگاران این شهرستان با شفیع زاده بود و وی اضافه کرد: دراین مدت پیمانکار ومجری نصب تابلوهای تبلیغاتی با اقامه دعاوی دردادگستری شهرستان، شهرداری آمل را محکوم به پرداخت 13میلیارد و950میلیون تومان کرده و شرط کرده یا غرامت آن پرداخت ویا تابلوها در مکان های مورد توافق شده با شهرداری نصب شود.

وی تصریح کرد: بزودی وبا تشکیل شورای تامین در شهرستان آمل دستور خواهیم داد تا هرچه سریعتر تابلوهای تبلیغاتی از کنارپل های تاریخی جمع آوری شود.

فرماندار ویژه آمل با اشاره به اینکه در مدت چندین ماهه از حضورم درفرمانداری این شهرستان سعی کردم بیشتر مردم دار باشم تا فرماندار ، مشکلات فراوان مالی ودرخواست های زیاد اشتغال از سوی مردم به او را بزرگترین چالش در این مدت عنوان کرد.

شفیع زاده درعین حال از خبرنگاران آملی خواست در روزهای ملاقات عمومی فرماندار در محل فرمانداری حضور واز نزدیک شاهد روند رسیدگی به درخواست های شهروندان و نوع درخواست آنان باشند.

وی درخصوص پیگیری های انجام شده برای برخی طرح های نیمه کاره این شهرستان نیز اشاره کرد وادامه داد: برای ادامه تکمیل تعریض جاده ارتباطی چمستان، امامزاده عبداله و هراز حدود 40میلیارد ریال اختصاص داده شده و از هفته آینده پیمانکار این طرح نیز مشغول به کار خواهد شد.

فرماندار آمل یادآورشد: برای تکمیل باقیمانده جاده برون شهری آمل به فریدونکنار نیز اعتبارآن تخصیص یافته و اجرا خواهد شد.

شفیع زاده همچنین درخصوص پاسخ به سوالی درخصوص تغییرکاربری زمین های کشاورزی وزراعی این شهرستان گفت: ستاد مقابله با تغییرکاربری شهرستان آمل یکی از ستادهای فعال در سال جاری در مازندران بوده و دراین مدت زمین هایی که به صورت گسترده تغییرکاربری داده شده بود، به چرخه تولید برگشت.

دراین نشست فرماندار ویژه آمل به برخی سوالات دیگر در خصوص اقدام های درحال پیگیری برای تولیت استان امامزاده هاشم(ع)، اختصاص اعتبار برای پروژه مترو، حل مشکل زباله شهری ، انتخاب مشاوران فرماندار و استقبال از مسافران نوروزی پاسخ داد.

دراین نشست نعمت قربانی مدیرعامل انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل، گفت: با تجهیز شدن اتاق انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل ازاین پس نشست با مسئولان شهری با رسانه ها دراین محل برگزار خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *