به مناسبت سالروز ایام پیروزی انقلاب اسلامی ، دستاوردهاي فني و حرفه‌اي اساتید و دانشجويان دختر دانشكده فني حرفه ای توحيد آمل در عرصه های تولید و کارآفرینی به نمایش عموم گذاشته شد.
 رئیس دانشكده فني و حرفه ای توحيد دختران شهرستان آمل در مراسم گشايش اين نمايشگاه ، گفت: در اين نمايشگاه بيش از 2 هزار اثر هنري از دانشجويان در قالب هنر های دستی ، سوزن دوزی ، پوشاک اسلامی ،نقاشي، طراحي، صنايع دستي و آثار دست ساخته‌هاي اساتید و دانشجویان به نمايش گذاشته شد.
زهرا عباسي با اشاره به اینکه، استقبال  اساتید و دانشجویان  در ارائه آثارهاي هنري و تجسمي در يك نمايشگاه را در اين شهرستان بي‌سابقه توصیف کرد و افزود: اين نمايشگاه با هدف شناسايي استعدادها و توانمندی های دانشجويان  و ترویج فرهنگ پوشش اسلامی و گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی برپا شد .
وی تصريح كرد: در اين نمايشگاه سعي شده تا از خلاقيت‌ها و نوآوري‌هاي دانشجويان در بخش‌هاي مختلف استفاده بيشتري شود.
رئیس دانشكده فني توحيد شهرستان آمل با بيان اينكه هم‌اكنون اين دانشكده با جذب و تربيت دبيرفني در اين واحد آموزشي درصدد شناسايي همه استعدادها و توانمندي‌هاي دانشجويان است، اضافه كرد: دانشجويان خلاق و مبتكر اين دانشكده در سال‌هاي اخير در سطح مسابقات و جشنواره‌هاي استاني و ملي درخشش‌هاي خوبي داشتند.
عباسي با اشاره به اينكه از واحدهاي آموزشي و دانشگاهي شهرستان آمل براي بازديد از اين نمايشگاه دعوت شده است، گفت: اين نمايشگاه تا 16 بهمن صبح و عصر براي بازديد علاقه‌مندان دایر است.
رئیس دانشكده فني و حرفه ای توحيد دختران شهرستان آمل در پايان خاطرنشان كرد: حدود يك‌هزار و 450 دانشجو دختر در هشت رشته كارداني و كارشناسي در دانشكده فني توحيد شهرستان آمل مشغول به تحصيل هستند.
unnamed (1) unnamed (2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *