مستند “یاوران حق” به کارگردانی جواد محمدی با همکاری اداره کل اوقاف مازندران و شهرستان آمل به روی آنتن شبکه 3 سیما و شبکه تبرستان می رود.

 

در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه “همه واقف باشیم” با جواد محمدی کارگردان این مستند دینی، مذهبی گفت و گوی کوتاهی داشتم. وی با بیان اینکه این فیلم مستند زیر نظر اداره کل اوقاف و خیریه مازندران و آمل تهیه و به مدت 27 دقیقه به روی آنتن می رود، گفت موضوع مستند بقاع متبرکه امامزاده های آمل شامل امامزاده عبدالله، ابراهیم، حسن لهاش، 18 تن رزکه، قاسم فجر محله، محمد نوگردن وبقعه ناصرالحق  با محوریت امامزاده عبدالله می باشد.


وی همچنین از مهدی خانی به عنوان تهیه کننده، شکیلا مسعودی دستیار کارگردان، حبیب غلامی کارشناس مذهبی، سکینه اسکندری عکاس و بهزاد خادمی و میثم تقی زاده تکنیسین فنی نام برد.


جواد محمدی فعالیت هنری اش را از سال 75 در تئاتر آمل آغاز کرد و از سال 81 به مدت 4 سال برای شبکه تبرستان، 2سال شبکه سمنان و 6 ماه باشگاه خبرنگارن جوان و از سال 85 برای گروه معارف شبکه 3 و نیروهای مسلح به ساخت مستند پرداخت.

  محمدی حوزه کاری خود را مناسبات مذهبی، سیاسی، نظامی عنوان و خاطرنشان کرد بیشتر مستند های او در حوزه معرفی شهدا وگرامیداشت نامشان می باشد.

فایزه سلیمی هرازنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *