هراز نیوز : انجمن حمایت از بیمارستان سرطانی آرین در اقدامی بزرگ, همیاران این انجمن را در تالار عرفان آمل گرد هم آورد تا ایشان را از عملکرد سه ساله خود و اهداف پیش رو آگاه کنند.

 

    ساعت 18 عصر یکشنبه، حامیان بیماران سرطانی در گردهمایی بزرگی که با دعوت این انجمن در تالار عرفان آمل برگزار شد، حضور به هم رساندند و با بنیان گذار، هیئت مدیره و سایر همیاران انجمن نشستی دوستانه داشتند.

 

    مراسم با سرود ملی و تلاوت آیات نوربخش قرآن کریم آغاز شد و رحمت اله مسقطی بنیان گذار و مدیرعامل انجمن با خیر مقدم به حضار، از علت تشکیل انجمن سخن گفت و درادامه به نمایندگی از خانواده خود و هیئت مدیره انجمن از همه همیاران تقدیر کرد. سپس دکتر طهماسبی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و انجمن آرین، با تقدیر از اعضای هیئت مدیره و مسئولینی که در راه اندازی این انجمن یاری رساندند، بر خواسته رهبر معظم جمهوری اسلامی در دیدار با مسئولین وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی تاکید کرد وبا بیان اینکه مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند ” شما باید کاری کنید که وقتی، کسی  بیمار شد و رنج بیماری در خانواده اش وارد شد، هیچ رنجی غیر از رنج بیماری به آن اضافه نشود” گفت، این جمله زیبا باید چراغ راهی باشد، برای نظام سلامت کشور و کسانی که می خواهند در این مسیر گام بردارند. طهماسبی همچنین با بیان چگونگی شکل گیری انجمن، از احداث درمانگاه و خدمات و امکانات قابل دسترس بیماران سرطانی و اهداف پیش روی انجمن خبر داد.

 

   همچنین محمد خضرائی مسئول امور مالی انجمن، به شرح گزارش مالی سه ساله آن پرداخت و خاطرنشان کرد ریز گزارشات در دفتر انجمن قابل دسترس همه همیاران است.

  گفتنی است در این مراسم باشکوه، سید جعفر رسولی، سرپرست فرمانداری و علی طالبی دادستان شهرستان آمل نیز حضور داشتند.


      عکس و خبر از فائزه سلیمی

IMAG0776 IMAG0800 IMAG0806 IMAG0813 IMAG0816 IMAG0834 IMAG0845 IMAG0850 IMAG0852 IMAG0874

3 thoughts on “گردهمایی انجمن حمایت از بیماران سرطانی آرین با حضور سرپرست فرمانداری آمل +عکس”
  1. بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش زیک گوهرند خداوند به همه افرادی که در راستای کمک و حمایت از بیماران سرطانی و بیماریهای خاص و…… فعالیت میکنند عمر با عزت عطا فرماید و ما شاهد تو فیقات روز افزونشان در این راستا باشیم

  2. نگاه مردم را در راستای حمایت به انجمن ام اس گفت:

    قابل توجه اصحاب رسانه و مردم فهیم آمل
    انجمن ام اس هم نیاز به حمایت شدید دارد از تمام مردم فهیم که درد ام اس و معلولیت را می دانند خواهشمند کمکهای مادی و معنوی و مالی خود را به این انجمن دریغ ننمایند .
    بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش زیک گوهرند
    خداوند به همه افرادی که در راستای کمک و حمایت از بیماران قدمی بر می دارند عمری با عزت و عاقبت به خیری عنایت بفرماید . با تشکر مدیر عامل انجمن ام اس خانم رجبی شماره دفتر 3274249

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *