هراز نیوز :پس از گذشت 30 ساعت از وقوع سيل و آب گرفتگي شدید در روستاي مزگا بنا به اظهارات اهالي روستاخدماتی به آنان داده نشد و اهالي مزگاي اين شهرستان، شب گذشته را درخانه هاي پراز آب و گل و لاي گذراندند.

يكي از اهالي گفت:بدليل نداشتن مكاني امن جهت اسكان شب گذشته را در ماشين خود بسر بردند وتاكنون نيز هيچگونه كمك امدادي به مزگاء ارسال نشده است.
يكي ديگر از اهالي مزگا نیز گفت :چندين و چندبار به مسئولين اعلام كرديم كه مشكل اصلي، پل و رودخانه روستا است اما هيچ تدبيري از سوی آنان  انديشيده نشد و سر انجام اين فاجعه رخ داد.
اهالي روستاي سنگ تجن نوشهر نيز از خسارات وارد شده ناشی از سیل اعلام نارضایتی دارند و يكي از اهالي گفت: با وجودیکه از ديروز مسئولين براي بازديد آمدند و  نیروهای جمعيت هلال احمرنيزبه داد اهالي رسيدند واز نظر غذا و مايحتاج كمك كردند، اما همچنان احتياج مبرم به كالاهاي اوليه زندگي داريم.
اهالي روستاي بهجت آباد نيز از اقدام به موقع نيروهاي امدادي و مسئولين و از حضور بموقع آنان  بعد از وقوع سيل در منطقه و انجام  اقدامات اوليه و موثر و جلوگیری از خسارت بیشتر  و تلفات قدر دانی کردند.
بهرحال طبيعت يكبارديگر روي خشن خود را در قالب جاری شدن سیل به مردم اينبار در نوشهر و چالوس  نشان داد و مردم درمشكلات ناشي از سيل دست و پا ميزنند .
مسئولين استاني  فقط به ارائه  آمار و ارقام  بسنده نکنند،زيرا هواسرد و همچنان مازندران بارانی  و سیل زدگان مناطق غرب مازندران خانه هایشان خالی است.
منبع :بلاغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *