240 thoughts on “برای حسین ابراهیمیان تندیس برپا کنید + نامه به فرماندار”
  1. بابا آقای فرماندار این که دیگه موافق و مخالف نمیخواد اگر برای همچین کسانی تندیس دروس نکنید واسیه کی میخواید دروس کنید ها ؟

  2. حتما باید این کار صورت بگیرد تا ایثار و خود گذشتگی را زنده نگه داریم

  3. به نظر من سسید حسین بدون جنگ شهید شد

  4. آفرین پسر..روحت شاد..به امید روزی که تندیست رو نظاره گر باشیم جوانمرد پهلوان.

  5. سلام کار پسندیده ای است
    امیدوارم هرچه زودتر شاهد این تندیس باشیم

  6. اگه ازش در قالب یه تندیس یاد نشه بزرگترین بی حرمتیه به روح بزرگ اون جوون

  7. با سلام واحترام

    حرکت بسیار زیبای است مدال ویا تندیس فقط برای ورزشکاران نیست برای این جوانان غیور وغیرت مرد هم هست از خدا میخواهیم وبه جدش قسم میدهیم که اجرش با شهدا با شد ان شا ء اله

  8. saalam hadeaghal kari ke barash mitoonin bokonin ine ke ba iek tandis yadeshoo baraie mardom zende bedarim . khahesh mikonam recdgi konin .

  9. آقای فرماندار وآقای شهردار محترم شهرستان آمل این کار کمتر از مدال طلای المپیک آقای قاسم رضایی نبود. و دیگر آقایوونی که برای خود شیرینی ماشین و میلیون ها جایزه به آقای رضایی دادین یه حرکت جاودانه برای زنده نگه داشتن یاد این جوان کنید من نه کسی هستم نه کاره ای ولی این تندیس نشانه ی اینه که همه جوانان آمل هر کدامشون به نحوی مثل طلا بگیران المپیک با ارزشن…

  10. aghaye farmandar baya chanta name emza she?
    asan boje darim?
    chanta pele bayad berin bala bi ian paiin?

  11. با سلام خدمت مسئولین زحمتکش آمل . وجود چنین جوانانی باعث افتخار یک شهر است این افتخار با نثار جان یک جوان مومن که همه میدانیم الگویش سیدالشهدا بود نصیب شهرماشده است بیاییم با برپایی تندیس این ارزشها را حفظ وبرای جوانان امروز وآینده الگو سازیم .باکمال احترام

  12. با سلام خدمت مدیران زحمتکش شهر آمل بیایید با برپایی تندیس این انسان آزاده،یاداور انسانیت باشیم و ببالیم براین شهر که همواره افتخار آفریدو یادش را زنده نگه داریم که آزادگانی چون حسین زنده میمانند..

  13. فرماندار محترم آمل

    سلام علیکم

    خواهشمند است برای اعتلا و سرافرازی دین مبین اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران و هم چنین گرامیداشت یاد و خاطره ی این مرحوم تصمیمات فوق الذکر را عملی کنید.
    فداکاری مرحوم ابراهیمیان برابر با شهادت و مجاهده ی فی سبیل الله هست.لذا به جرات می توان گفت برای ایشان مقام شهادت را نیز باید به کار برد.

    شادی روح او را از پروردگار منان خواستاریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *