مدير كميته امداد امام خميني(ره) آمل گفت: در سه ماهه نخست سال جدید از صندوق‌های صدقات این شهرستان بيش از 2 ميليارد و 400 ميليون ريال صدقه جمع‌آوری شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آمل، رمضان علیپور مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان بیان داشت: در سه ماهه نخست سال جدید از صندوق های صدقات این شهرستان بيش از 2 ميليارد و 400 ميليون ريال صدقه جمع‌آوری شد.
وی افزود: در استان مازندران بيش از 40 هزار عدد صندوق‌هاي صدقات بزرگ معابر، متوسط آپارتماني، كوچك منازل و مغازه‌ها در سطح شهر و روستاهای استان وجود دارد.
علیپور با اشاره به كل درآمد حاصله از صندوقها در سطــح شهرستان آمل اظهار داشت : با توجه به جمع‌آوری نزدیک به دو و نیم میلیارد ریال صدقه در سه ماهه نخست امسال در آمل آمار مطلوبی است كه از نظر جمعيت و ميزان درآمد در سه ماهه اول امسال در این شهرستان با احتساب سرانه هر فرد 6 هزار ریال بيشترين صدقات نسبت به مدت مشابه سال‌های گذشته توسط مردم پرداخت شد.
مدير كميته امداد امام خميني(ره) آمل خاطرنشان کرد: مردم خير و نوعدوست آملي علاوه بر صدقه در ساير سر‌فصلهاي كمك‌هاي مردمي این نهاد از جمله طرح شفا، طرح اكرام، طرح احسان دانش‌آموزي، طرح زكات و احسان زائــــر در سه ماهه نخست امسال مبلغ قابل قبولي را پرداخت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *